Fredagshygge

Første dag i oslo er snart over. Det har vært en innholdsrik dag som startet med en koselig morgenstund sammen med Penille og hennes nydelige lille kanon. Ja Pernille har en nydelig liten huskanin som bor i leiligheten hennes. Jeg skal vise dere bilde av den senere, den er bare så ufattelig søt. Videre dro vi sammen for en treningsøkt på Oslos beste senter – Optimal trening. Her kjørte vi en økt med personlig trener Roger Holemdal, som både er en nær venn av meg og en tidligere kollega. Roger er den dyktigste personen jeg vet om innen treningsbransjen og det var magisk å bli pushet gjennom en benøkt med han som trener. Jeg digger denne karens treningsfilosofi og metoder. Jeg kjenner allerede nå at stølheten begynner å komme snikende – dette lover svært bra! 

Vi kjørte en god økt med litt anderledes øvelser enn jeg er vant til. En benøkt uten knebøy og markløft, og likevel en av de beste benøktene jeg har hatt på lenge. økten så slik ut:

  • Utfall i kabel
  • Liggende curl
  • Sittende Good morning
  • Step up
  • Supermann rygghev
  • Legghev

 

Det som er unik med Roger er at han legger inn små endringer på øvelsene som gjør at du får en helt unik kontakt med muskulaturen og kobler inn/ut muskler du ønsker å isolere. Svetten silte hos både pernille og meg, to svette og super blide jenter tuslet videre fra trening og ut på en liten shoppingrunde. Jeg fikk med meg et par nye treningstopper og litt småting. Jeg gleder meg så hinsides til å se masse freshe CASALL klær i morgen, så jeg var i grunn ikke så interresert i å se på så mye annet. Vi rakk en liten tur hjemom for en deilig lunsj før det bar videre ned til NM-lokalene. Der styret vi rundt i et par timer og rigget opp til helgens konkurranser. På vei hjem stoppet vi innom brun og blid for en liten halvtime med sol og varme. 

Nå har vi kost oss en hel kveld i sofaen med masse god mat, og et lass av snacks. Er det helg så er det helg. Kveldsmaten ble to porsjoner med sjokoaldegrøten, samme oppskrift som frokostgrøten jeg postet i dag morges, etterfulgt av et fat med diverse frukt. Nå er magen stappfull og lagrene fyllt til randen, akkurat slik det skal være for at min kropp skal fungere optimalt. Nå er det snart senga for to trøtte jenter, i morgen blir en lang og spennende dag. Kamera er med og jeg skal få oppdatert dere med bilder fra NM.

 

Smiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Hei på deg!!! Helt først vil jeg baree fortellle deg at siden din er til kjempe stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være mega grei å dele den på bloggen???? ;P Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du oppdaterer enormt masse fremover!!!!

    2. Heisann!!!!! Helt først vil jeg baree fortellle deg at dennne siden er til veldig veldig veldig stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de fineste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være vennlig å dele den på bloggen??? ;D Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger drit ofte fremover!

    3. Heisann!! Helt først vil jeg baree fortellle deg at siden din er til kjempe stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de tøffeste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen?? ;P Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du oppdaterer enormt ofte fremover!!!

    4. Hallo!! Før jeg sier noe annnet si at siden din er til kjempe stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de søteste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være vennlig å dele den på bloggen???? ;-P Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du oppdaterer enormt ofte fremover!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg