Morningbliss

I skrivende stund nytes en rolig morgenstund her i huset. Pernille og meg sitter med hver vår digre skål med sjokladegrøt i sofaen. Tentelys på bordet, kaffe i koppen og god morgen Norge på tv. Havregrøten er laget på 60g havregryn, 40g proteinpulver med sjokoladesmak, 1 ts kakao, 1 ts salt og kanel/kardemomme. Kok opp grynene med melk/vann, avkjøl litt før du tilsetter proteinpulveret, kako og salt. Rør godt rundt. Så enkelt og så godt. Jeg liker å starte dagen med et varmt lite måltid. Bildet under er en ilustrasjon, min grøt er dobbelt så stor og helt mørkebrun i fargen av sjokoaldepulver og kakao. *smiler*

Vi skal straks komme oss opp og starte denne helgen, jeg er virkelig spent på alt som skal skje denne helgen. Jeg ville bare stikke innom å ønske dere en deilig start på helgen.

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Min morgen ser helt lik ut denne dagen 🙂 men har ikke lagd grøten med kakao i før! Det må prøves 🙂 nyt dagen vakre 🙂

    2. Åååh, det er nesten så jeg kan kjenne på den deilige roen du beskriver her! Tusen takk for at du deler! Og ha en KJEMPE spennendes helg!<3

    3. Tenkte jeg kunne informere her. Fikk dette svaret fra buer:
      Hei Mari!
      Takker for henvendelsen din!
      I våre dager har det blitt slik at når en ting tas opp på nettet , så kan det ta litt av, slik at vi har fått ca 200 henvendelser som din. Dette medfører at en person blir sittende å svare på samme spørsmål Store deler av dagen, noe vi dessverre ikke har anledning til , så derfor kan det ta litt tid før vi svarer. Riktige verdier er 190kcal og energi 800kj. Dette står på pakken og på hjemmesiden vår hvis ikke du har vert der å tittet.
      Mvh
      Bjørnar Brenna
      Prod.sjef Buer a/s

    4. Hei! Jeg vil bare starte meed si at siden din er til sykt stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de søteste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen????? ;P Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du blogger enormt ofte fremover!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg