Klar for en helg på fjellet

Endelig er helgen her og jeg holder i skrivende stund på å pakke baggen. I helgen rømmer jeg til familiens hytte på fjellet. Det skal bli så godt med en helg i frisk fjellluft, langt borte fra alt og alle. Jeg gleder meg til å vandre i fjellet og nyte stillheten. Det er få steder jeg slapper så godt av som på hytta, baggen er straks ferdig pakket og den inneholder kun koseklær, bøker og ullsokker. *smiler* Det er magisk på fjellet nå om høsten, alt er så vakkert og fargene er virkelig nydelige. Jeg kjenner at en helg på hytta er akkurat det jeg trenger nå. Mac´en er selvfølgelig med, vi blogges fra fjellet dere. 

Ha en nydelig fredag og en fantastisk helg. 

 

Smiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Det er herlig me hytte, jeg er vant til hytte med sjøen, og der finner jeg aller best ro… Men koffert på fjellhytta? Kose seg masse!

    2. Så herlig, Maren! Det har du fortjent nå! 🙂 Er så enig med deg; er det noen plass jeg virkelig finner roen så er det på hytta og i fjellet. Stortrives ute i naturen, skogen og fjellet hele året rundt, men er ikke til å legge skjul på at det er noe ekstra med høsten; høstfarger, klar og frisk luft og litt kjøligere. Ingenting som er som en lang fjelltur i herlig høstvær! Kos deg masse, masse og nyt helgen, Maren. Lad batteriene dine til en ny uke. Virker som du har mange baller i luften for tiden. Ta vare på og plei deg selv 😉 Riktig god helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg