Lørdags update

Solen skinner og jeg har akkurat åpnet øynene og rullet ut av sengen. Jeg fikk sjokk når jeg sjekket klokken. Jeg står vanligvis opp mellom 05.30 og 06.00, så det er mildt sagt unormalt at jeg sover så lenge. Fy søren så deilig. Nå skal frokosten nytes før jeg skal ut på et spennende prosjekt. Som blogger får man muligheten til å teste ulike produkter, veldig mye kommer aldri ut på her på bloggen. Det er viktig for meg å fremstå som troverdig og ærlig ovenfor mine lesere, og jeg anbefaler derfor aldri noe til dere som jeg ikke kan få 100% god for. Det betyr at jeg sier nei til mye, og når jeg først sier ja så tester jeg produktene i en lengre periode før de kommer ut på bloggen. Dette er viktig for meg at dere vet. Jeg får også ofte venenr og familie til å prøve ut produkter, da jeg ønsker at “vanlige” folk som ikke er like sære som meg *ler* skal godkjenne dem. Så da vet dere at produktene som kommer ut her er nøye vurdert før de anbefales på bloggen. 

Jeg har testet et par spennende prdodukter den siste tiden, og skal i dag ut på tur for å teste litt utstyr i skogen. Jeg elsker denne delen av “jobben” og gleder meg virkelig til denne turen. Jeg titter innom dere senere med et par gode nyheter. Stay tuned *smile*

 

Ha en deilig lørdag hjerter, nyt og kos dere. Mer fra denne kanten senere

 

Smiiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Ååå du er så vanvittig inspirerande:-) blir berre kjempeglad av å titte innom bloggen din! Takk for alt du ønsker å dele, det er en sann fryd å lese:-) gleder meg til å sjå kva du prøver ut i dag!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg