Velvære-fredag

God fredagskveld hjerter

I skrivende stund danser jeg rundt på kjøkkenet mens jeg steller i stand taco og nyter fredagsfølelsen. Denne dagen har jeg kun gjort hyggelige ting. Jeg har følt meg litt grå og kjip i det siste, så hva er vel bedre enn å freshe seg litt opp da? Jeg booket time hos verdens beste Hanne på NIMUE HUD til en liten vippefiks. En hel time lå jeg i dyp søvn i stolen hos hanne mens hun fyllte på med vakre vipper. Jeg våknet med fullt vippesett og uthvilt etter en time søvn. Så deilig! Videre fikk turen til frisøren hvor jeg fikk frisket opp fargen min litt. Jeg har nesten min naturlige hårfarge, men liker å friske den opp med et par hakk mørkere farge, på den måten ser det mye sunnere friskere og mer glansfullt ut. To timer i frisørstolen med faring, vask, kur og hodebunnsmassasje gjorde fredagen komplett. Kan dere tenke dere noe bedre enn hodebunnsmassasje? Så nydelig! Dagens lunsj ble Sushi og litt ekstra kos siden det er helg. Yogurtnøtter og barer. 

Nå er jeg som sagt hjemme og danser rundt med kokkelering på kjøkkenet. Straks får jeg besøk, og på menyen står det tacokos og The voice. Jeg elsker slike programmer som The Voice og Idol. 

Denne helgen skulle jeg veldig gjerne vært i Stavanger for å heie frem alle de flottere utøverene som stiller i Stavanger Open. Jeg har utrolig mange bekjente på scenen og skulle gitt så mye for å vært der, men det lot seg desverre ikke gjøre denne gangen. Jeg håper derimot å få med meg NM i Oslo om to uker. Noen flere som skal? 

Nyt fredagskvelden 🙂

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Å, det hørtes helt supert ut med hodebunnsmassasje:)Må få tatt meg en tur til frisøren, har tidenes ettervekst.. men er blakk… :/ hehe.
      Ønsker deg en super fin kveld.

    2. Høres ut som du har hatt en deilig fredag! 🙂 Lurer på om jeg skal en tur på NM, hvis jeg får det til å klaffe! 🙂

    3. Høres ut som en deilig fredag! 🙂 alltid godt å freshe seg opp litt! Men syns du er veldig ofte for å fikse/fylle på vippene? Syns ikke det er så Lenge siden jeg leste det sist! 🙂

    4. Høres ut som en herlig lunsj, fins ikkje bedre mat enn sushi! Får vatn i munnen jo:-) her hadde eg sjuke cravings på dreamis, så då vart det å høre på kroppen, haha:-) ønsker deg en kjempefin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg