Favoritter hos Bli-vakker + rabattkode

Jeg får mange spørsmål fra dere om huden, håret og sminken min. Det er klart at når man dusjer, svetter og trener så mye som jeg gjør så er det viktig med gode produkter både for ansikt, kropp og hår. Jeg har blitt mer og mer bevisst på dette gjennom årene, og kan med glede si at jeg pr dags dato ikke har noen urenheter, tørr/fet hun eller unormalt slitt hår – på tross av min livsstil. Jeg bestiller det aller meste av produktene mine gjennom Bli Vakker sine nettsider. Jeg har så mange favoritter hos dem at jeg nå har fått min egen side hvor alle mine favoritter er samlet. Dette er vikrelig mine favoritter, og det er kun ting jeg faktisk bruker som er med på siden. Venninnene mine som kjenner meg vil kjenne igjen de fleste av mine faste produkter som de vet jeg bruker på denne siden. Jeg har valgt ut noen av dem til dere i dette innlegget. Ta en titt på siden min HER for alle favorittene

Jeg har brukt Miriam Quevedo i flere uker, og min erfaring er at shampooen gir mye fukt, og gjør håret mykt og skinnende. Denne er gold serien og den gjør virkelig håret ekstra glansfullt. Jeg bruker også Gold mask, som er en hårmaske for ekstra pleie. Jeg bruker den som en balsam, men lar den være i litt lenger enn en vanlig balsam. Den gjør håret silkemykt. Det beste av alt med disse produktene er duften. De lukter bare helt nydelig. 

Jeg vil tro det er flere enn meg som hamstrer Victoria secret produkter når man er i utlandet. Både i New York og London gikk jeg rimelig beserk i hyllene hos VC. Produktene lukter så fantastisk at det må oppleves. Jeg har blitt stoppet av ukjente mennesker med spørsmål om hvilken parfyme jeg bruker fordi dem lukter så godt, og da har jeg faktisk bare på meg bodylotion fra Victoria Secret. Mine produkter begynner å bli tomme nå etter siste tur til London, det er derfor en glede å se at Bli vakker har mine favoritter. 

 

 

 

Jeg har alltid brukt, og bruker fremdeles I.D produkter. Disse vil dere også finne på min favorittside. Jeg ble tipset omMineral Hygenics som et supert alternativ. Mineral Hygienics er litt rimeligere her i Norge enn ID og jeg tenkte at det skader jo ikke å teste. Det er jeg glad for at jeg gjorde. Jeg har kun brukt Mineral hygenics de siste ukene, og jeg skimter en ny favoritt snike seg frem. Produktet legger seg lett på huden og smelter raskt inn. Huden blir helt jevn og delikat. Det beste med produktene er nok at de holder seg gjennom hele dagen. Bli vakker har et start-kit på denne serien hvor du får med 

  • Mineral Foundation
  • Mineral Solpudder
  • Finishing powder
  • 3 ulike koster 

 

Alt dette til samme pris som et vanlig mineral pudder ofte kan koste. Kostene er utrolig gode, og påfører produktet jevnt og fint. Test det ut, jeg tror jeg tørr garantere at du blir fornøyd.  

Jeg har en fin liten rabattkode til dere. Koden er tilgjengelig fra nå, og frem til midnatt på mandag. Den gir deg 15% avslag på din bestilling. Kode: Maren1509

Nå har jeg delt noen av mine favoritter, dere finner alle favorittene mine inne på Marens favoritter hos Blir vakker. Titt innom og se om vi har noen felles favoritter. Del mer enn gjerne dine beste produkter med meg, jeg er alltid interresert i å finne nye beauty-favoritter.

 

 

Smiiiiiil Maren

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg