Helgen er ikke bare burde-burde

I dag har jeg ikke gjort noe av det jeg skulle gjøre, ingenting av det jeg burde gjøre – men masse av det jeg elsker å gjøre. Er ikke det perfekt? Slik bør lørdagene være synes jeg. Jeg burde lest, jeg burde svart mails, jeg burde vasket klær osv. Nå er det da en gang slik at helgen er ikke bare burde-burde *ding ding*. Jeg valgte derfor å kose meg i byen med min nydelige venninne Sara. Vi møttes på en cafe i markens hvor de satser på økologisk, kortreist supermat. Det er mildt sagt mye spennende og alternativt på menyen. Vi valgte å ikke spise denne gangen, men koste oss veldig med soya-vanilje latte og ingefær shot.

Sist nevnte var en kruttsterk liten sak, som virkelig brant godt ned i halsen. Jeg føler det hostes og harkes på alle kanter, og jeg er overhode ikke interresert i å bli syk nå, så jeg håper den shotten virkelig gjorde susen for immunforsvaret. 

Etter cafekos ruslet vi rundt i sentrum, shoppet litt og koste oss. Regnet var ingen hindring, det handler jo bare om å kle seg. Det var ganske så koselig å rusle rundt der under paraplyene i ruskeværet. Jeg kjenner at jeg må prioritere mer tid med go´jentene mine, det gir meg så enormt mye glede. Jeg føler meg heldig som har slike solstråler i livet mitt. Etter byhygge med jenta mi tok jeg turen innom Solsiden Ptsenter som ligger midt i sentrum. I dag hadde jeg ingen plan og endte opp med en real disco-økt. Litt av alt i en herlig mix, lette vekter og høyt repsantall. Jeg merker meg at det faktisk renner svette nedover magen min på bildet, meget lite flatterende – men det beviser da i det minste at jeg tar i på øktene mine! *ler*

Økten inneholdt følgende øvelser:

  • Strakmark 
  • Sittende lårcurl
  • Nedtrekk
  • Benkpress
  • Stående roing

 

Nå er stumpen plassert i sofaen, men her skal den ikke få sitte lenge. Jeg skal straks opp og ut i ruskeværet igjen. Jeg ville bare inn å ønske dere en deilig lørdagskveld. God helg finere dere

 

Smiiiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg