Grytidlig svettefest

I dag ble trenngsøkten unnagjort før solen stod opp. Dagen min går i ett, og jeg prioriterte derfor å legge meg et par timer tidligere i går, for å stå opp et par timer før i dag og få unnagjort fredagsøkten før dagens forelesning. Jeg er et morgenmenneske, og så lenge jeg kommer meg relativt tidlig i seng er det ikke noe problem å stå opp tidlig. I dag slo jeg til med rask gange i motbakke. 60 svette minutter med kraftig stigning gav høy puls og krampetendenser i rumpa. Haha. En super start på helgen med andre ord.

Resten av dagen inneholder forelesninger, to møter, diverse helgehandel og cafekos med gode venninner. Endelig fredag og endelig helg – denne skal virkelig nytes. 

Hva er deres helgeplaner ?

 

Smiiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Mine planer for helga? Hvile masse, gå en tur, lese på engelsk (prøve på mandag) og være sammen med de jeg er mest glad i! 😀 God helg!

    2. Du er så flink! Hadde aldri komt meg opp så tidlig og samtidig prestert bra:-) ettermiddagen er perfekt for min del! Skal jobbe 21t tilsammen idag, lørdag og søndag, men skal prøve å skvise inn litt trening:) håååpe det blir tid til litt lørdagskos inni der:) ha ei flott helg skjønne deg:)

    3. Bare sånn tips til sunnere sjokolade/snax osv om du får et snev av sjokoladecravings i uken (ettersom helgen er hellig) så har godteland i kristiansand (henrik wergelands gate) Sukkerfrie sjokolader osv, laget med stevia! Utrolig gode, og veldig til å anbefale. Er støtt og stadig innom der selv, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg