Pakke fra Iherb i posten

I dag kom jeg hjem til to hentelapper i postkassen, da var det bare å snu bilen og suse direkte til postkontoret. Begge pakkene var fra Iherb, og inneholdt alle mine favoritter. Disse produktene er som regel alltid med i min iherbbestilling, itilegg til walden farms dressinger og litt diverse krydder. 

Golean er en fantastisk frokostblading med et meget høyt innhold av protein, og lavt innhold av fett og karbohydrater (sukker). Den smaker helt fantastisk og er en fast del av min frokost. Jeg blander den med yoplaityogurt, skyr, cottagecheese, frukt og bær. Nydelig! Tørkede bær fra Crunchies er super digge enten som snacks eller til å putte i frokostskålen sammen med yogurt og musli. Fifty50 dropsene er sukkerfrie drops med nydelig Butterscotch smak. Questbarene trenger ingen introduksjon, jeg tror de fleste har fått med seg disse herlighetene nå. Jeg bestillte en hel eske, men før bildet ble tatt hadde 6 stykker på mystisk vis forsvunnet. *ler* 

Her har dere linker direkte til produktene:

 

Jeg har en rabattkode til dere, som gir dere rabatt ved første kjøp på Iherb. Ved at dere bruker den vil jeg også få noen poeng som kan gi rabatt. Så dette er en herlig vinn-vinn situasjon.  

Koden er: VIK961. 

 

HVA ER DERES IHERB-FAVORITTER ?

 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Questbarene (Chocolate Chip Cookie Dough, selvfølgelig;) ), Atkins-barene (Caramel Chocolate Nut Roll, Chocolate Caramel Mousse Bar, Caramel Nut Chew). Chocolite Protein Cappuccino, Crunchy Clusters Cashew, Dry Roasted Edamame, Pop Chips Parmesan/garlic, Cacao Cashew cluster….. Haha, huff, listen er eeevig lang, men tror jeg stopper her ;-P
      Men jeg lurer på, har du smakt Questbarene med smaken Peanut Butter Supreme ? De ser nemlig såå gode ut 🙂

    2. Hei! Jeg lurte på hvor lang tid det tok fra du bestilte pakken til den kom i posten? Jeg bestilte nemlig tre pakker for over en uke siden, og begynner å bli litt utålmodig, hihi 🙂

    3. Hei Maren! 🙂
      Har fulgt bloggen din en stund, og må si jeg er så fasinert av deg! Du har noe alle vil ha – både på innsiden og utsiden 🙂
      Jeg lurer på om du har skrevet et innlegg om “vanlige” ting å kjøpe på iherb? eller, hva som man “bør” kjøpe? 🙂 Hvis ikke, kan du gjøre deeet?:)

    4. Hei! Synes du bør opplyse dine lesere om at du tjener på at de bruker denne rabattkoden din. Jeg ble ganske skuffet når jeg fant det ut. Det at du tjener “poeng”, og dermed får ting billigere på iherb, er ikke problemet i seg selv. Det er heller det faktum at du ikke opplyser om at denne rabattkoden gir deg kjempefordeler når mange av dine lesere bruker den. Det blir som sponsede produkter, bare sponset av leserne. Greit nok å blogge for egen vinning, men la det stå svart på hvitt! Hilsen fast leser

    5. Ulla: Hehe, det finnes mye man kan velge å irritere seg over her i verden. Beklager at jeg ikke skrev det, det skal rettes på umiddelbart! Håper du får en strålende helg:) M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg