En magisk start på dagen

Jeg elsker årstiden vi går inn i. Det er virkelig magisk ute og luften kan ikke beskrives – den må oppleves. I dag startet jeg dagen med en rolig løpetur i vakre baneheia. Følelsen av å oppleve den vakre naturen akkurat i det solen står opp var virkelig helt utrolig. Det hvite tåkesløret som ligger over vannet, duggen på tær og blader og de vakre fargene som gjenspeiles i vannet når solen kommer frem. Jeg storkoste meg, og glemte helt tid og sted.

Jeg avsluttet turen med en nedtrapping langs elven, jeg rulset i rolig tempo og så byen våkne til liv. Jeg skulle ønske hver morgen kunne starte slik

I dag oppfordrer jeg alle til å komme dere ut i frisk luft. Om det så bare er for en liten rusletur, så kom deg opp og ut – det gjør underverker for kropp og sjel. Nå venter noen timer med bloggrelatert jobb, lesing av pensum og diverse andre ting som har hopet seg opp på min eviglange to-do liste. “Hei jeg heter Maren, og jeg er listoman” *ler*  

Ha en nydelig dag hjerter, mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. ååååå så fine bilder. Du er så dyktig. Vakkert innlegg, jeg fikk hvertfall lyst å komme meg ut på tur.

    2. Høstluft er noke av det beste som er! ser ut til at høsten blir fin på denna delen av landet og, og då fins det faktisk ikkje noko betre! Ønsker deg en kjempefin kveld!:)

    3. Listoman, haha. Det er definitivt jeg også!! Questbarer har jeg hørt sååå mye om, men ikke smakt. Jeg tror jeg rett og slett må prøve med på IHERB snart…
      Løping er skogen er magisk!! Jeg ELSKER å jogge i høstluft, det er fantastisk. Jeg skulle ønske jeg turte løpe så tidelig om morgenen i skogen, men det som skjer rundt omkring i verden og i Norge for tiden skremmer meg sånn… Jeg blir sint over at jeg er redd for å jogge ute i skogen midt på lyse dagen! Det burde ikke være sånn… Men heldigvis kan jeg jogge andre steder der det er mennesker 😉
      Håper du har en fiiin dag Maren, klem fra Karen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg