Morgentrøtt surrehode

I dag klarte jeg såvidt å dra kroppen opp av sengen for en tidlig forelesning. Jeg klarte til slutt å komme meg avgårde. Jeg skiftet til sykepleieruniformen nærmest i koma og jeg husker at jeg tenkte litt over at det ikke var noen jeg dro kjennsel på i garderoben. Jeg tuslet opp til forelesning og der fikk jeg beskjed om at jeg var 4 timer for tidlig ute. 4 timer (!!!!) Jeg må jo bare le av meg selv som kan være så surrete, det er jo kun min egen skyld og det er grenseløst irriterende. Spesielt på en så trøtt dag som denne. 

 


Nå prøver jeg å tvinge frem til energi til en treningsøkt og litt pensumlesing. Jeg sitter her med to Crystal foran meg, og kjenner at energien kommer snikende. Hvis jeg nå topper det hele med en dobbelespresso nå så tenker jeg at dette trøtte surrehode våkner til liv.  *ler* Jeg kjøper mine Crystal hos proteinfabrikken, du finner den HER. Jeg kjøper alltid dem uten sukker, men de finnes både med og uten. 

Ha en nydelig onsdag kjære dere, håper dagen deres har startet litt mindre kaotisk enn min.

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Ååå den er kjip! Men er som du alltid seier, gjer det beste ut av det:)) eg glømte vi hadde fri dei to første timane her en dag, hadde heldigvis med treningskle og fikk gjennomført økta før klokka halv ti den dagen:) ubeskrivelig deilig å komme heim igjen på kvelden og ha gooood tid til lekser etc:-) treng litt ekstra energi sjølv i dag, har du tips utover koffein? Fins grenser for kor mange kopper kaffi som bør gå ned i løpet av en dag:)
      Ha ei fantastisk god økt då!:)

    2. Haha, helt fantastisk! Bedre å være fire timer for tidlig ute enn fire timer for sent ute 😀 Nå får du masse ut av dagen, så håper du kvikner til og at dagen din blir helt fantastisk! Her er det kaffedrikking og pensumlesing på planen etter en tidlig morgenøkt! Ønsker deg en super dag 🙂
      Klem <3

    3. Haha, oooh no! Det er litt kjipt, samtidig får du jo mer ut av dagen da… Dersom du klarer å våkne riktig nok!:-) Ga en herlig onsdag frøken!

    4. Å så kjipt..4 timer er jo en del..
      Å elsker crystal sugarfree<3 gleder meg til eg kan drikke den igjen. Bare 3 mnd og 19 dager igjen til baby'n er ute:P

    5. Seriøst? Huff, så du ikke på klokka? Jeg skjønner det godt hvis du er gretten, jeg hadde blitt sykt sur hvis noe sånt skjedde 😀

    6. Susanne: joda men halve gruppen var tidlig og halve gruppen var sent. Trodde jeg var tidlig, men så var jeg sent :/ Gikk helt greit:) fikk mye hyggelig ut av dagen:)

    7. kan du lage et innlegg om hva man burde spise når man trener??
      altså hvilke matvarer som et best å spise når man trener og for å få best resultat.. :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg