Ut på tur

I dag har jeg vært både trøtt, og tungt i hodet. Trening fristet overhode ikke, og jeg valgte derfor å gå en rolig tur utendørs i frisk luft i stede. Det valget angret jeg ikke på. Jeg ruslet helt rolig rundt i vakre Kristiansand. Jeg ruslet rundt i drøye 40 minutter før jeg avslutett turen med 20 deilige minutter i solarium. Den friske luften og 20 minutter dyp søvn i solariumet gjorde susen, og jeg føler meg helt fin igjen. Det er utrolig hvor mye litt frisk luft kan gjøre, spesielt etter en lang stressende skole eller arbeidsdag. Så dagens tips – kom dere ut i frisk luft.



Smiiiiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Frisk luft er så fantastisk 🙂 og å gå langs elven der er fantastisk 🙂 jeg bor rett bak brannstasjonen og tusler stadig langs elven 🙂
      Nyt kvelden fine du 🙂

    2. Hei, vakre du 🙂 Jeg blir så glad hver gang jeg leser at du lytter til kroppen din. Enten om det er at du spiser sjokolade på en onsdag eller dropper treningen fremfor en rolig gåtur. Jeg har slitt litt ift. spiseforestyrrelser og mye trening. Nå er jeg mye bedre og setter SÅ stor pris på det, men jeg lurer på om du kan skrive et innlegg der du kommer med tips til hvordan man kan lære seg å lytte til kroppen sin? Jeg har på en måte ignorert signalene kroppen gir meg så lenge at jeg spiser, trener og tilogmed hviler etter en plan. Jeg klarer rett og slett ikke å lytte til meg selv fordi jeg er redd for at da vil jeg miste kontrollen enten ene eller andre veien..

    3. Høstluft!<3 dagens aktivitet vart en gåtur på litt over en time, og det var HEILT innafor etter sure bein frå gårsdagens økt pluss lite søvn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg