NIMUE HUD

Denne uken startet jeg på best mulig måte, med et besøk hos yndlingsjentene mine på NIMUE HUD. Jeg går fast til Hanne for å fikse vippene. Hun er så utrolig dyktig, og jeg blir like fornøyd hver eneste gang. Jeg har nå hatt vipper i mange måneder, uten noe opphold. Hanne sjekket hvordan det står til med mine egne vipper, og utrolig nok er de ikke slitt i det hele tatt. Så det at dine egne vipper faller av eller blir ødelagte av vippeekstrentions er en myte som jeg overhode ikke føler stemmer. Jeg har vært flink å bruke vippeserum, som jeg kjøpte hos nimue hud. Dette har resultert i at mine egne vipper både har blitt sterkere og betydelig lenger. Dersom du vurderer vippeextentions så vær så snill å undersøk godt at den personen som legger det på deg har godkjent kurs og mye erfaring på vipper. Jeg ønsker ikke si noe negativt om noen andre salonger, jeg kan kun si at jeg er ubeskrivelig fornøyd med NIMUE HUD. Jeg ser ikke for meg å slutte med vipper i nærmeste fremtid for å si det slik.

Jeg bruker også hudpleieproduktene fra NIMUE. Jeg har den lyse rosa serien for sensitiv hud. Jeg har brukt produktene i 9 uker nå,. Jeg svetter mye på trening, og dusjer ofte noe som kan resultere i problemhud med urenheter. Jeg har ingen kviser, urenheter eller spesielt tørr/fet hud. Jeg tørr påstå at dette er fordi NIMUE produktene er utrolig effektive og fordi jeg faktisk bruker dem – hver eneste dag. Jeg har laget det som en fin kveldsrutine og koser meg faktisk litt med prosessen. Produktene er så delikate og lekre, at de står fremme på badet – noe som også gjør det enklere å huske å rense huden hver kveld. Det er også enkelt å bruke dem, og tar ikke for lang tid. Det er to viktige punkter for meg, dersom hudpleie blir komplisert eller for tidkrevende så blir det desverre ofte slik at jeg dropper det. 

Jeg anbefaler dere å ta en tur innom NIMUE HUD for en prat med Anita som driver salongen. Hun har hjulpet meg til å finne riktige produkter, og jeg er som sagt så utrolig fornøyd. Ring 380 25800 for timebestilling. Jeg bruker Anita på alt som har med huden min å gjøre, og Hanne til vippene. Begge er utrolig dyktige, og jeg garanterer at du er i trygge hender. 

Ta en titt på NIMUE HUD sine Facebook sider HER, for informasjon og  timebestilling. 

 

Smiiiiiil Maren

 

sponset behandling/produkter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg