Salg hos proteinfabrikken

God kveld fine dere 🙂

I dag har det blitt svært hyppig med oppdateringer fra denne frøkna, men jeg har jo bare så mye jeg har lyst å dele med dere. Jeg stikker innom igjen nå for å tipse dere om at Proteinfabrikken har en kampanje på gang nå hvor de har 30% på flere utvalgte varer. Det gledes å se at flere av mine favoritter er med på salget. Det er jo ingen hemmelighet at jeg er glad i det søte, og proteinsjokolader går det med en del av hos meg. Jeg spiser lite vanlig sjokolade, men proteinsjokolader derimot – det går det med en del av. Jeg bruker dem enten rett etter trening, som oppladning til en treningsøkt, som et kjapt mellommåltid eller som snacks.

Jeg har flere favoritter, blandt annet disse som er med på kampanjen:

Big 100 bar er veldig gode på smak, og de har i tilegg et bra næringsinnhold. Jeg koser meg gjerne med en slik etter trening, i helgen eller som et mellommåltid. Denne er også god, og næringsmessig er den genial for dem som ønsker å redusere kaloriintaket litt. Den tilhører easyliving-konseptet til Proteinfabrikken, og næringsmessig er den derfor helt topp å spise som snacks når du har lyst på noe søtt. Den finnes i både sjokolade og jordbærsmak. Personlig er jeg ikke spesielt glad i fruktsmak på barene mine, og holder meg som regel alltid til sjokolade, peanøtt eller karamell. Jeg har flere venninner som elsker jordbær smaken i denne baren, så her er det bare å teste ut og finne din favoritt,

 

Kampanjen inneholder mange flere godesaker. Ta en titt HER for å se hele kampanjen, kanskje en av dine favoritter er med på salget?

 

Smiiiiil Maren

 

I sammarbeid med proteinfabrikken

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg