Min handlekurv

Jeg fortsetter på temaet god ukestart med å dele handlekurven min med dere. Mandag er obligatorisk handledag, og jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne si at jeg storhandler kun på mandager og at det holder hele uken. Vel det er overhode ikke sannheten. Jeg handler nesten hver dag *guilty*

Slik ser altså handlekurven min ut i dag, dette er martvarer som til en hver tid finnes på kjøkken:

  • Havregryn
  • Valnøtter
  • Mandler
  • Knekkebrød
  • Speltlomper
  • Rosiner
  • Cottagecheese
  • Skyr
  • Yoplait yogurt
  • Frukt
  • Bær
  • Gulost og brunost
  • Skinke
  • Salat, agurk, avokado
  • Pepsi max og Bris

 

Hvordan ser din typiske handlevogn ut?

 

Smiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Min ser som regel ganske lik ut, bortsett fra at det går i cola zero og ingen nøtter eller makrell – men veldig ofte laksefileter, seifileter og kyllingfileter til uka:)
      Synes de store blåbærene er så herlige!! Gruer meg til de slutter selge de for sommeren:(

    2. Lik min handlekurv men Gudbrandsdalsost er farlig haha!!! Elsker den osten på knekkebrød, speltlomper og varme rundstykker. Får kose meg med det i helgen :O)

    3. typisk handlekurv:Egg-masse egg, bananer, havregryn, en del redbullzero, soyamelk, diverse frukt og grønnsaker, kylling, bær!, kaviar, knekkebrød, grønnte…:D tåler ikke gluten eller laktose/melkeproteiner eller noe… 🙁

    4. Perfekt handlekurv Mette:-) i min lurte det seg noen yoghurt nøtter med også, wupsi. Og brunost er jo et must:-) gooo mandag:))

    5. Så mye god mat! Du kan dette med å inspirere uten å ha for mye Fokus på slanking og ekstrem dietter, det er derfor vi elsker bloggen din 🙂 men misunner att du er sa disponert og flink! 😉 ett tips er ä kjope 4 pk med pm på rema el kiwi, mye billigere 🙂 men Da drikker man kanskje med 😉

    6. Mm! Mat er så godt ^^ tihi ! Min handlekurv pleier å bestå mye av det samme som din , bortsett fra cottagecheese som jeg bare ikke klarer komsistensen på og Pepsi Max som vi har vært på avvenning fra 😉 min kurv består også av skummet melk og dv grønnsaker som brokkoli og gulrøtter ! Nam nam

    7. Halve kurva består av grønnsaker og frukt herigården:) Går maaaaasseee i nøtter, bønner og kikerter pga valget mitt om å ikkje ete kjøtt 😀 også går det jo enormt masse i yoghurt, då yoplait, skyr og gresk frå Synnøve;) havregryn og skumma mjølk er KRISE om det er tomt for, så det fylles hyppig opp!:)
      Ha en finfin kveld skjønne deg!:)

    8. Noe som er en selvfølge hver uke er lettkokte havregryn, kakao og laktoseredusert melk. Dette bruker jeg da som frokostblanding. (Jeg bruker en spiseskje kakao når jeg har stor skål) Grunnen til at jeg bruker laktoseredusert melk, er at den er den eneste melka som er god med havregryn og kakaopulver, og er noe som metter utrolig godt og lenge. Enkelte bruker også sukker, men jeg synes ikke det er nødvendig når jeg bruker laktoseredusert melk, fordi den gir en slags søt smak.
      Vet ikke om andre synes det er sært, men jeg eeelsker det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg