Foamrolling og nyheter i høstgarderboen

Endelig er fredagen her, og akkurat denne fredagen startet på best mulig måte med en treningsøkt på Solsiden PTsenter. Jeg var så heldig å få med meg en ny foramroller fra Casall, og denne ble med meg på dagens økt. Det å benytte meg av en foamroller er noe av det smarteste jeg har gjort. Jeg sliter mye med stramme muskler, og generelt en lite bevegelig kropp. Dette er direkte skremmende å se hvor stiv jeg er. Jeg  som har vært aktiv turner i så mange år, og hatt en unormalt god fleksibilitet og bevegelighet. Foamrolleren er også genial å bruke for å løsne opp litt i muskulatiren før trening, spesielt før benøktene mine er det genialt å rulle først. Jeg kommer uten problemer helt dypt ned i knebøyen, og får en helt annen kontakt med muskulaturen etter jeg har rullet. Anbefales!

Jeg skrev til dere tildigere i uken at jeg hadde flere spennende pakker på vei, nå har to av dem ankommet. Jeg går mye i treningsklær, og det er for det meste den siden av meg dere får se. Jeg har fått flere henvendelser fra der eom jeg ikke kan dele litt av min vanlige garderobe også, og det kan jeg selvfølgelig. Da passer det fint å vise dere innholdet i de to pakkene som kom denne uken. Nå som høsten er  her har jeg gått til innkjøp av et par nye høstsko fra Sixtyseven og enda et acne skjerf.



Jeg har allerede acne skjerfet i svart, og er så utrolig fornøyd med det at jeg måtte ha det i en farge til. Disse skjerfene er nesten umulig å få tak i i butikk, og jeg måtte faktisk jobbe litt for å finne en nettbutikk som hadde dem igjen. Produktene er ikke sponset.

Nå skal jeg sitte å jobbe et par timer med blogg og mail, etterfulgt av et par timer med lesing og oppgavebesvarelse – så er det helg. Denne helgen blir fylt med litt jobb, mye sosialt og masse kos. Jeg har kveldsvakt på ARA på lørdagen, og jeg gleder meg så til å være tibake der. Siste vakt jeg hadde var før Kroatiaturen, og jeg savner virkelig stedet. Ellers er det jo helg, og dere vet hvordan jeg er med helg – det betyr fri og hygge. Jeg er veldig flink til å skille på hverdag og helg. *ler*

Har dere noen spennende helgeplaner?

 

Smiiiiiiil Maren


16 kommentarer
    1. Viss du fremdeles titter innom Spicheren en gang i blant enda, så anbefaler jeg deg å prøve den nye kettlebells-timen som har kommet. Jeg var der i kveld og det var bare kjempegøy!! Og tungt! Jeg var gjennomsvett, rett og slett! Kjenner allerede at jeg tok tak i noen muskler jeg ikke bruker så mye til vanlig! 🙂

    2. Foam altså! Elsk/hatforhold!:) Men det er som du sier, får bedre kontakt etter litt rulling!:) jeg skal på Kaizers konsert i morgen… Åååherre som jeg gleder meg!:-D godt selskap, god musikk og vill stemning! Ingenting kan toppe det altså!!:-D

    3. Ingrid Vik: Det svarte er fra en butikk her i krsand som heter Zap, det grå ble bestiltt på nett i en utenladsk nettbutikk som heter Farfetch. De er desverre utsolgt begge steder 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg