Energiløs ryggøkt

Så herlig med så mange hyggelige kommentarer på Casallinnlegget. Dere er sannelig en herlig gjeng! Tusen takk.

Det ble langt på kveld før jeg kom meg hjem i går, og langt på natt før jeg kom meg i seng. Det merkes på kroppen i dag og preget også treningsøkten min i stor grad. Jeg har hatt utrolig mange gode økter i det siste, og lar derfor ikke denne ene litt energiløse øken prege meg. Jeg gjennomførte greit, men slet med å få kontakt med muskulaturen. Rygg var hovedfokus i dag, min favoritt muskelgruppe og jeg har som regel alltid har kanon gode økter når jeg trener rygg. Selv med denne super-lunsjen i magen ville ikke energien på plass i dag. Enkelt og greit en ferdig grillet 1/2 kylling med salat. Perfekt mat på farten!

Jeg ser for meg at godt påfyll av mat i kveld, og en rolig dag i morgen gjør meg fit for fight og klar for en killer styrkeøkt i helgen. Uten mat, drikke, restitusjon og hvile fungerer kroppen ikke optimalt, sånn er det bare. Ofte kjenner man ikke at kroppen er sliten før man står der midt i treningsøkten helt lammet og uten et snev av overskudd. For min del var det nok ikke kroppen som er sliten, men heller hodet. Det har vært mange baller i luften i det siste og mye å tenke på. Mange tanker, stress på jobb, utfordrende studie og lignende kan slå ut like kraftig på energinivået som fysiske antrengelser kan. Det tror jeg er viktig å tenke på innimellom. Gi deg selv en timeout i hverdagen – hode, og stressnivået i kroppen har godt av det. 

Nå skal jeg hjem til joggebukse, serier, speltlompepizza, sjokoladebarer og litt skolearbeid. Senere i kveld blir det en svipptur ut for å treffe jentene. 

Hvordan har uken deres vært så langt? 

 

Smiiiiil maren

 

 

5 kommentarer
    1. du er så nydelig!:) kjipt med dårlig økt, men er som du seier kvile og mat som er løsninga:) Ønsker deg en fiiin kveld, herlige deg!

    2. Uken ble bare helt vanvittig bra i går, etter en “spis det du vil og hjertet ønsker” dag! Kroppen her har ikke fungert optimalt i det siste, eller som du sier, hode har jobbet på høygir over lengre tid. I går klarte jeg å la ting ligge, og jeg fløy ut dørene på gymmet etter en pumpe økt. I dag våknet jeg støl og lykkelig! En herlig start på helgen for min del!!:-D

    3. Har du flyttet til Oslo igjen?
      Skulle ikke du se på leilighet i Kr.sand?
      Fantastisk imponerende kropp!
      Lykke til<3
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg