CASALL TRAINER

Jeg er stolt og utrolig glad for å endelig kunne fortelle dere at jeg er så heldig å bli valgt ut til å være en av Casall sine trenere. Jeg er ambasadør for merket og en meget stolt Casall Trainer. Jeg skal fotelle dere så mye mer om dette fremover, og dere kan glede dere til mange lekre treningklær, fantastiske treningsøkter og ultra kult treningsutstyr. Jeg skal ta dere med på så mye effektiv, gøy og rå trening fremover at dere vil ikke tro det. jeg bobbler over av entusiasme, engasjement og glede. I dag har jeg vært i møte med markedssjef i Casall og lært mer om dette fantastiske merket og Casall HIT konseptet. Dette skal dere få høre mer om, og dere skal alle (hvis dere vil) få teste ut noen heftige treningsøkter sammen med meg. HIT står for High intensity training, og det skal jeg love dere at det blir. Rå trening utført i enda råere treningsklær. Kan det bli bedre ?

Nå sitter jeg på gardermoen og smiler for meg selv. Dette har vært en fantastisk tur, og en utrolig spennende dag. Nå kjenner jeg at det skal bli godt å komme hjem og fordøye alle nye intrykk og ny kunnskap. Her kommer et bildedryss fra dagen.










Smiiiiiiil Maren 


20 kommentarer

Siste innlegg