Oslo update

En liten oppdatering fra Oslolivet. Jeg koser meg i min tidligere hjemby og nyter de 24 timene jeg har her fullt ut. Jeg startet dagen i dag med en cardioøkt på Sats. Jeg har jo jobbet som PT i Sats, og det var derfor ekstra hyggelig å stikke innom her. Dagens økt ble 45 minutter elipse og 10 minutter rolig jogg på tredemøllen. Jeg turte ikke mer ift foten, men er strålende fornøyd med å få til 10 smertefrie minutter. Det er tydelig at ro, lite belastning og egenmassasje har hjulpet. Flere av dere har spurt hva som er galt med foten, og helt ærlig så vet jeg ikke. Det kjenner ut som en liten betennelse i senen under foten, i buen der. Grunnen er nok feilbelastning og mye ensidig belastning med dårlige sko. Jeg får heldigvis hjelp til å få orden på den, og det er allerede bedre. Jeg er ikke så flink til å holde meg i ro, men nå som jeg har blitt venn med elipsen går det mye bedre. 

I skrivende stund sitter jeg på en cafe og forbereder meg til et møte. Det går i ett i dag, og selv om det er utrolig spennende så er det litt trist at det er så mange fine oslomennesker jeg ikke rekker å treffe. Jeg kjenner at jeg må ha en langhelg her snarest, hvor jeg KUN skal bruke tid på å treffe venner og ha masse tid sammen med dem. 

Nå blir jeg opptatt helt frem til kl 22 i kveld, da går flyet mitt hjem til kr.sand og jeg håper å få tid til å oppdatere dere fra flyplassen. Ha en fantastisk dag så lenge fine dere.

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. jaaaaaaaa skriv noen tips om hvordan du får muskelmage :))
      Lurer også på en ting, på de fleste treningssenter er det ikke lov å trene med singlett, burde jeg bare gjøre det eller, hvofor gjør du det? 🙂

    2. Hei!
      Du har utrolig fin og definert kropp!! Lurte på om du kunne skrive et eksempel på en treningsplan for hvordan du trener? Skrive litt detaljert om hvordan du får til en så sterk mage, sterke lår, armer og rygg. Prøver å trene meg selv til å få en sterkere kropp, men føler det bare blir litt halvveis uten et ordentlig program å følge. Følger du et spesielt program? Takk takk! Og takk for masse inspirasjon i hverdagen! 🙂

    3. Har en helt lik skade. Bare elipse og sykling. Ta en varm flaske å rull under foten. Kjempe vondt og deilig på samme tid!

    4. Uff, så kjedelig med foten! Kan høres litt ut som plantar facitt, en vanlig belasningskade på innsiden av fotbuen/hælen. Har vært litt borti det selv, og det er ikke noe godt. Viktig med gode sko og avlastning.For noen hjelper det med spesialsåler og taping. Håper foten din blir fort bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg