Oslo next

I dag hadde jeg tidlig forelesning, og siden jeg skal reise like etter siste undervisningstime valgte jeg å legge treningen min til morgenen igjen. Dette er andre morgenøkten på rad, og jeg kjenner i grunn at jeg trives med slike grytidlige økter. Det er ikke akkurat fristende når klokken ringer, og en haug av unskyldninger fyker gjennom hodet mitt. For min del funker det best å bare slutte å tenke og komme seg opp. Iskaldt vann i ansiktet og direkte til kaffemaskinen for en dobbelespresso, vips ser alt mye lysere ut. Foten min er fremdeles kranglete, så det blir ingen jogging eller motbakke gåing for min del. Jeg holder meg til elipsemaskinen og sykkelen. Fint med en liten variasjon, men jeg kjenner at denne foten må bli bedre snart, savnet etter en deilig løpetur i skogen merkes godt. 

Jeg løper for øyeblikket rundt meg selv og kaster ting i kofferten. Jeg skal kun være i oslo i 24 timer, men jeg skal rekke svært ulike ting og i to vidt forskjellige møter som krever helt ulike klær og utstyr. Så jeg ender opp med alt for mye bagasje – som alltid. *ler* Jeg tenker at det er bedre å ha litt for mye, enn en for lite. Jeg har så lyst å fortelle dere mer om bakgrunnen for Osloturen, men det må nok vente til i morgen kveld. 

Nå må jeg bli ferdig her, kun en liten halvtime til jeg må komme meg avgårde til flyplassen. Blogges fra Oslo!

 

Smiiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Haha, det er herlig når man er kommet så godt inn i rytme med morgentrening at man egentlig våkner opp først når man spaserer til treningssenteret! Alt frem til det går bare på autopilot!:) Ha et herlig døgn i Oslo, så gleder jeg meg til du skal dele planer med oss!:)

    2. Så spennende! Gleder meg te å lese om dine nye prosjekter! Du skreiv for en liten stund siden at du hadde laga deg enkel og sunn matpakke te å ha med på skolen, som bare tok ti minutter å smelle sammen. Kunne du laga et innlegg på forskjellige typer matpakker som er både sunne, kjappe og som kan holde te en lang dag med kanskje trening etter skolen? 🙂 høres veldig kravstor ut, men jeg fikk inntrykk av at det var nettopp en slik niste du hadde laga deg den dagen! 🙂

    3. Du skriver ikke hva som er galt med foten din, men et tips er å ta en kikk på lunarglide-skoene dine. Mine Lunareclipse ødela knærne mine helt i et halvår. Grunnet såppas stor støtte rundt hælen, så lander man unormalt langt bak på foten, noe som fører til at man kan få problemer med føttene. Problemet mitt løste seg da jeg kjøpte en sko uten noen form for støtte 🙂

    4. Gleder meg masse til å lese om hva du skal ha møter om, blir ekstra spennende når du sier at du skal noe 🙂

    5. Hva er galt med beinet ditt? Jeg hadde selv beinhinnebetennelse i begge leggene i et og et halvt år, hvor det var bare elipsemaskinen og sykling som ga kardio trening, ugh så kjedelig det var!

    6. Så flink du er da! Lurte på hva du prioriterer når du skal “komme i form” igjen etter sommeren? Er det cardio eller matinntaket?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg