Nydelig kveldsmat og mandags-treat

En av fordelene med å bo i familiens hus er at når de har gjester, og steller i stand fantastisk mat blir det alltid litt ekstra til denne frøkna også. I kveld er kveldsmaten litt ekstra god her i huset. Fersk rugbrød, hjemmelagde knekkebrød, røket laks, krydder laks, kjeks, eggerøre, skinke, spekeskinke, masse ulike oster, frukt, og masse annet godt. Mmmmm. Slike kveldsmåltider kan jeg bli vant til. 

Jeg har av en eller annen grunn alltid mest lyst på godsaker i ukedagene, og måtte derfor unne meg en liten mandags-treat i dag. En liten musclebrownie gjør susen, den lilla er helt klart min favoritt. Har dere smakt musclebrownies, hvilken farge liker dere best?

I kveld er det avslappnng og kos med serier, tente lys og pakking. Jeg drar nemlig avgårde like etter forelesningen i morgen. Jeg skal på en mini Oslotur for et meget spennende møte, jeg kan heldigvis fortelle dere alt om dette allerede i morgen. Jeg er i lykkerus og gleder meg SÅ til å dele med dere. Hihi. Osloturen blir kort, allerede onsdag kveld må jeg fly tilbake til kr.sand for en tidlig forelesning torsdag morgen. Det er hektiske tider med mye spennende på gang med bloggen, et studie som krever mye, venner, familie, trening og med kun 24 timer i døgnet er det litt utfordrende å få tilfredsilt alle behov. Desverre går det som oftest utover det sosiale. Jeg ser derfor virkelig frem til helgen hvor jeg kan få tilfredstilt mitt underernærte sosialeliv. *ler*

 

Jeg håper dere har hatt en fin ukestart.

 

Smiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Noke så godt! Får heilt vann i munnen!:)
      Og du veit kva dei seier – den som har mykje å gjere, får mykje gjort!:)

    2. Eeeelsker musclebrownier! <3 Cookies&Cream, Tripple chocolate og PeanutButter <3
      Det varierer litt hvilke av de jeg liker best, men tror kanskje tripple chocolate får en hårfin seier.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg