Diskoøkt og visdomsord

Det er så deilig med lørdager. God tid og ikke minst tid til å gjøre akkurat hva du har lyst til. Jeg har tilbragt store deler av dagen til å gjøre det koselig her hjemme, nå begynner ting virkelig å se bra ut. Jeg har fått min egen lille hule. Jeg har også rukket en liten bytur, hvor jeg fikk kjøpt med meg friske blomster og masse deilig mat. Det er viktig med lørdagskos. En treningsøkt rakk jeg også, selv om det streng tatt er på grensen til å bli kallt en treningsøkt. Jeg velger å kalle den for en diskoøkt, da den var helt uten stuktur og fokus, men fyllt med masse humor og godt humør. Jeg kjørte diverse øvelser på overkropp, og fant opp øvelsene underveis i økten. Litt rygg, litt bryst også litt rygg igjen, etterfulgt av litt skuldre og vips en bicepsøvelse. *ler*  Herlig med slike treningsøkter innimellom.

Legg merke til sitatet nederst til høyre, det traff meg første gang jeg leste det og siden har jeg aldri glemt det. Les det , tenk over det og husk det. Aldri la noen ta gnisten fra deg, så alt for ofte er slike negative kommentarer eller handlinger et resultat av sjalusi og misunnelse. Tørr å være deg, akkurat som du er – helt uavhengi av hva andre måtte synes og mene. 

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Kan ikke du skrive litt om questbarene som du bestiller fra iherb?
      Ser mange er så fornøyde med dem, så fint om du kunne skrevet litt om de for oss som ikke er så flink med å lese næringsinnhold osv 😉
      Kan de brukes som en måltidserstatter eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg