Ha lidenskap for det du gjør

Dette er dagens motivasjonsbilde for meg. Jeg mener ikke at du skal løpe inn på treningsenteret med armene i været, overfyllt av lidenskap og motivasjon *ler*. Det jeg mener er at jeg tror at skal man lykkes med en livsstilsendring, endelig komme i gang med trening, løfte litt tyngre på trening, løpe litt fortere eller nå hvilket som helst mål så mener jeg at man må ha passion, man må ha et sterk ønske om å lykkes. Jeg tror også det er viktig at det er din lidenskap og ditt ønske om å lykkes som ligger til grunn. Det er viktig at du gjør det for deg! Dersom ikke man føler noe for målet sitt, eller det man skal gjennomføre tror jeg veien dit blir vanskeligere. Så derfor mine kjære lesere sier jeg til dere i dag: Do it with passion – or don´t do it at all! 

Jeg ønsker dere en fantastisk ukestart. Alt vi trenger er en ny mandag vet dere. Som jeg alltid sier: Make the best of it!

 

Smiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Whaaaat!?! Løper du ikke alltid med hendene overhode med lykkehyl og spretthopp når du trener?:p Hehe, nei spøk til side, WORD girl! Viktig med passion! Ha en helig mandag

    2. Jeg må bare si at jeg liker din blogg best av alle treningsblogger/fitnessblogger. Du uttrykker glede og smiler over hverdagen din, og du er virker ikke desperat etter å ha den perfekte kroppen (slik som mange av de andre bloggere er). Det vikigste er å trives med seg selv, og det virker det som du gjør, pluss at du utstråler at trening er gøy! Keep going 🙂

    3. Må bare fortelle deg at etter en kjempelang dag med skuledebatt og partifronting, var det ingen ting som frista meir enn sofaen. Hadde ikkje spist på 8.5t fordi alt var så himla hektisk, så energinivået var mildt sagt lavt. I tillegg var eg sikker på at eg brygga på en forkjølelse. Eg satt meg ned i sofaen med enormt mykje sunn, god mat og slafsa i veg medan eg leste litt rundt, og kom over det her innlegget. Spratt opp av sofaen, stakk ned på studio og trente bein. Det her var den beste økta eg har hatt på månedsvis (kanskje ikkje prestasjonsmessig, men humørmessig). Eg koste meg gjennom alle øvelsane (tungt og godt) og tok meg relativt god tid. Vanligvis spretter eg rundt som ei duracellkanin i håp om å bli ferdig tidlig. Følelsen etter treninga kunne rett og slett ikkje beskrivast, og eg er så takknemlig for at klikka innom bloggen din akkurat i dag. Forkjølelsessymptoma er heilt vekke, og eg føler meg bedre enn eg har gjort dei siste par vekene til sammen. Såå tusen hjertelig takk for at du har bloggen og poster alle dei gode innlegga du gjør, det betyr så mykje, og varmer eit lite treningshjerte. Håper du aldri slutter!
      Ønsker deg en fantastisk kveld videre, du er virkelig enestående:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg