Rosa skins fra INDIVIDU

Jeg startet denne lørdagen med en deilig tur i skogen. Kristiansand viser seg fra sin beste side i dag med strålende sol og nesten 20 grader. Det er klart slikt vær må utnyttes. I går dumpet min nye rosa skins fra INDIVIDU ned i postkassen, denne har jeg gledet meg noe helt enormt til å få og den i seg selv var motivasjon nok for å komme meg ut på tur. Det ble 45 svette og deilige minutter i vakre baneheia.



Skinsen sitter som et skudd og er virkelig helt magisk å jogge i. Den gir fullt bevegelsesutslag og kompresjonseffekten er helt rå. Muskulaturen holder seg god og varm, og ingenting disser *ler*. Jeg elsker skins, og jeg vet at flere av dere elsker skins og jeg vet også at mange av dere aldri har testet skins men har fryktelig lyst. Så hva kan jeg gjøre med det? Jo, jeg kan gi bort et par skins til en av dere lesere!!! Så da kjører vi på igjen da dere, ny GIVE AWAY. 

For å være med må du gjøre følgende:

  1. Lik INDIVIDU sine facebookside HER
  2. Følg dem på instagram @individu_no
  3. Legg igjen en kommentar på dette innlegget at du er med i trekningen.

 

Så enkelt kan denne supertightsen bli din! Jeg sjekker selvfølgelig at vinneren har likt individu sin FB side og instagram. Håper dere synes det er gøy med slike små konkurranser og give-aways for da skal jeg sørge for at det blir enda flere fremover. Jeg liker så godt å gi noe tilbake til dere for at dere titter innom her daglig og legger igjen så mange fine spor. Tusen takk <3

Ha en nydelig lørdag, nyt helgen!

 

Smiiiiiil Maren

 

Sponset tights fra Individu.no

184 kommentarer

Siste innlegg