Morgenstund i skolekantina

Tidlig morgen på denne frøkna i dag. Alle som har fulgt bloggen en stund vet at jeg er tidenes morgenmenneske, og at jeg elsker rolige morgener med kaffekos. I dag måtte jeg ekstra tidlg avgårde for å kjøre andre på jobb, og dermed ble det ingen tid til kaffekos hjemme. Nå sittere jeg her på unviersitetet, 45 minutter før forelesningen starter, men det gjør jo overhode ingenting. Det er hyggelig og stille her, og det beste av alt er at de har nydelig kaffe i kantina. Så nå har jeg laget min egen lille morgenstund i et koselig hjørne. Jeg har det så fint her jeg sitter å koser meg med kaffe, bloggen og titter på en skole som sakte våkner til liv. Dere vet hva mitt motto er: Make the best of it <3 

I dag har jeg faktisk mitt nye deilige ullskjerf fra Acne på meg. Jeg hadde ikke trodd at det skulle bli tatt u bruk allerede i august, men med kjølige morgener, og enda kjøligere forelesningssaler ble det jammen meg slik i dag. Brrrr. Jeg valgte å kjøpe mitt i svart, men det finnes i mange lekre farger, og denne høsten har det blandt annet kommet i en nydelig mintgrønn farge. *skrive ned på ønskelisten*

Da gjenstpår det bare å ønske dere alle en nydelig dag. Min dag blir enormt lang da jeg dro hjemmefra kl 07, og ikke skal hjem igjen før sent i kveld. Heldigvis har jeg klart å planlegge så fire store matpakker er med. Hva disse inneholder og hvordan jeg lagde dem skal jeg visere dere senere. De ble nemlig tilberedt på morgenen alle sammen, det tok meg under ti minutter. Så det at man må sette av enormt md tid for å planlegge maten sin og spise sunt er i grunn bare tull. Det blir ikke vanskeligere enn du velger at det skal være! 

jeg hadde planlagt å vente med å si dette, men jeg er helt håpløs på overraskelser så jeg bare MÅ fortelle dere allerede nå at det vil komme en ny give-away i slutten av uka. Denne er virkelig bra dere, og jeg tror mange av dere vil bli super happy for “premien”. (Premien er allerede sendt til de to søte jentene som vant forrige ukes Give-away)

 

Smiiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Hvor får man kjøpt de skjerfene ? Er som regel alltid kaldt på forelesningene så det gjelder å pakke seg inn ^^ nyt dagen fine du 🙂

    2. Kan ikke du legge ut det fullkroppsprogrammet du følger nå?
      Hele i ett innlegg mener jeg 😀
      HA EN HERLIG DAG MAREN <3

    3. Det er så moro at du nå vandrer rundt på samme universitet som meg! Det er jo litt sprøtt, for jeg føler at jeg kjenner deg, og har jeg blitt inspirert av bloggen din og forteller om det te andre så sier jeg jo “Maren skriver..Maren sier”, som om du er en godt bekjent! 😉 også kjenner ikke du meg i det hele tatt… Hehehe.. Men når det er sagt, så gleder jeg meg te innlegget om nistepakka di, venter på litt insp 🙂

    4. Gleder meg til matpakketips 🙂 Jeg er ikke student lenger, men dagene er alltid fulle av aktiviteter som skal skje etter jobb og mat er høyst nødvendig underveis! 🙂

    5. Fineste du! Jeg må le, kjøpte akkurat det samme skjerfet samme uke for jeg fryyser sånn 😛 Og jeg må og kjøpe flere farger, kan jo ikke ha det samme hver dang 😛

    6. Fitnessnora: Jeg elsker det<3 Dro for å kjøpe en farge til og da var det utsolgt (!!!) Hovedlager til acne er også tomt, så hvis du skal ha en farge til må du løpe å kjøpe mens det fremdeles er i butikk;) Ha en herlig søndag skjønneste du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg