Dagens middag og dessert

Så morsomt at mange av dere er positive til den noe spesielle oppskfiten jeg postet i dag tidlig. Herlig å lese at flere av dere har testet og at den fallt i smak. Jeg har satt tunfiskpizza på menyen i morgen, og gleder meg til det. I dag ble det lakse-wrap til middag. Jeg gjør det så enkelt som at jeg kutter to laksefileter i små biter og steker dem i panna med masse krydder. jeg bruker grillmix og litt cayennepepper. Så kutter jeg opp en frisk salat av det jeg finne ri kjøleskapet.

I dag ble det isbergsalat, mais, agurk, avokado, tomat og brokkoli. Jeg lager et lite hull midt i salaten og fyller på med laksen. Jeg topper det hele med masse sennep, mager kesam og waldenfarm dressing. Jeg har også speltlomper til. Jeg fyller lompene med laks og salat og vips har man lakse-wrap. I dag forsvant hele pakken med lomper, halvparten til middagen og halvparten med sukrin og kanel på. Mmmmm. 

Ingen middag uten dessert. I dag ble det vannmelon, jordbær, bringebær og mandler i første runde, og speltlomper med sukrin og kanel i runde to. Nam nam nam! Jeg har treningsfri i dag, og fokuserer kun på restitusjon og hvile på sofaen. Masse mat, og ingen aktivitet. Det er litt kjedelig, men utrolig viktig med slike hviledager. Vær så snill å husk det alle dere flinke pinker der ute som kjører på dag ut og dag inn – la kroppen få hvile litt og hente seg inn igjen mellom slagene, drikk godt med væske og fyll på med mat!!

 

Smiiiil maren


9 kommentarer

Siste innlegg