Pakke fra Proteinfabrikken

I dag dumpet det en pakke ned i postkassen min fra min generøse og herlige sponsor PROTEINFABRIKKEN. Jeg har en greie for treningstopper som er helt smale i ryggen, og har slitt med å finne dette. Nå har jeg funnet den ultimate rygg-trenings-toppen. Den er fra merket BetterBodies, og selges hos proteinfabrikken.no. Jeg bestillte den i både helt svart, og svart med orange rygg. Utrolig kule begge to, og i dag ble den svarte testet ut på trening. Kul eller hva? Sjekk ut alle de kule treningsklærne hos Proteinfabrikken HER. 

Jeg hadde minus i treningslyst i dag, men endte opp med en liten økt likevel på oppfordring fra mamma. *smiler* Jeg har nemlig fått meldt henne inn på samme gym som meg, og i dag var det hun som motiverte meg til å bli med på en økt. Mamma har akkurat startet med styrktrening, og er en ivrig og lærevillig elev på gymmet.

I dag kjørte vi en runde sammen, med følgende øvelser:

  • Gående utfall
  • Nedtrekk
  • Brystpress
  • Benpress
  • Roing
  • Triceps ext 
  • Planken + sideplanke

 

En fin gjennomkjøring, med relativt lette vekter og fokus på rett utførelse av teknikk. Jeg dro fra trening med masse overskudd, og det kjennes utrolig bra. Det er viktig å ikke på død og liv alltid kjøre seg hel ti kjelleren på hver eneste økt. Dette ble en herlig trening på overskudd, som førte til økt energi og godt humør. Det kan jeg like! 

Har du trent i dag ?

 

Smiiiiiil Maren

 

Ps: Give-away er nå avsluttet, og vinneren trekkes i løpey av kvelden. Takk til alle som deltok <3


10 kommentarer
    1. Hehe, så fantastisk å få med seg sin mor…og ikke minst bli inspirert av henne til å gjennomføre en økt! Og skjønner jo godt at du liker de treningstoppene der, heeelt greie skuldre/rygg å vise frem lissom! 😀 Jeg har trent i dag, tømmeøkt med høyt repitisjonstall!:) Herlig følelse!

    2. Jeg har unnagjort ukens første økt, spicheren challenge 😀
      Elsker å følge deg og bloggen, gir meg så mye 😀 TAKK! <3
      Malene-

    3. Hei!
      Jeg bestilte varer fra proteinfabrikken i forrige uke. Har fått bekreftelse og alt, men ikke fått mail om at pakken er sendt ut.
      Vet du hvor lang tid det tar før en kan regne med at den er her? Bor i Nord-Norge:)
      På forhånd, takk for svar:)

    4. Hvordan ser styrkeopplegget ditt ut? Har du faste dager der du trener spesifikke muskelgrupper eller tar du litt tilfeldige øvelser hver styrkeøkt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg