Frisk tur og hjemreise

I dag våknet jeg til regn og grått vær i Oslo. Jeg synes vanligvis det er litt deilig på søndager med litt ruskevær, men i dag hadde jeg lyst å gå meg en tur på morgenen og da kunne det godt vært opphold. Hvis man alltid skal vente på perfekte forhold, så vil man ikke få noe gjort – så jeg trosset været, kledde godt på meg og ruslet ut.

Det ble et friskt kvarter i pøsregn, før jeg valgte å trekke inn på Sats og fullføre resten av morgenturen min her inne. Det ble en god halvtime gange i motbakke. Hastihet 6,2 km/t og motstand 6,5 %. 

Resten av dagen i Oslo koste jeg meg bare sammen med Mette min, før det var tid for å reise hjem til Kristiansand igjen. Nå er jeg vel hjemme og sitter trygt plasser i sofaen. Ute er det blirr mørkt, og vi har tent levende lys inne. Jeg slo meg i dag at plutselig har høsten kommet, og jeg forstår egentlig ikke når det skjedde. Jeg følte sommeren nettop var her. 

Nå skal jeg lage en diger skål med diverse meieriprodukter, nøtter, frukt og bær før det er tid for å hoppe i seng. Jeg håper helgen deres har vært super, og at dere er uthvilt og klar for en ny uke. 

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Du hadde en periode der du skulle holde deg vekke fra meieriprodukter, på grunn av magen. Gikk det bra? Blir du fremdeles dåelig av det?

    2. Hei, ny blogger her!<3 Jeg lurte på om du kunne vise meg hvordan du designer din blogg jeg synes den er så inmari fin, men du vil sikkert ikke dele dine "hemmligheter" med oss;D Men det hadde vært kjempe snilt om du hadde gjort noe for og få meg litt på vei jeg synes jeg har så stygg blogg og jeg trenger virkelig hjelp av en proff..!!!! Har søkt mye på youtube men jeg finner ingen ting som kan hjelpe meg bloggen min ser så nybegynner ut og jeg vil gjøre ALT for at du kunne hjelpe meg litt<33 PLIS PLIS, ivertfall svar:) Unnskyld vis du "dere" synes jeg maser litt men jeg er helt despertat for og få like fin blogg som deg Maren!!Plis plis plis hejelp meg du er mint stor idol!!! PLIS<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg