OsloLove

Jeg koser meg så i Oslo og i skrivende stund er det skikkelig kosekveld i Casa de Mette. Mette og meg ligger nærmest oppå hveradre på sofaen, mens vi koser oss med deilig snacks og en søt jentefilm. Oslooppholdet har så langt vært helt perfekt. Jeg kom hit med litt blandene følelser, livredd for å føle på en enorm lengsel og anger over valget mitt om å flytte fra byen. Det er deilig å være her, men det føles helt riktig at jeg ikke skal bo her. Jeg er så takknemlig for å kunne komme på besøk til deilige Oslo, men jeg er fornøyd med valget mitt og står fullt ved det. 

Jeg har prøvd å utnytte tiden min i Oslo fullt ut, og forsøkt å gjøre alt jeg liker med byen, og treffe alle jeg er glad i. Desverre så er ikke det mulig på kun en liten helg. Jeg har likevel rukket å gjøre mange hyggelige ting, blandt annet startet jeg dagen i dag med en herlig powerwalk i mitt gamle nabolag, og trasket innom flere av favorittstedene mine. Jeg har også rukket en kaffe på min fine faste Waynes i Pilestredet. Jeg har vært innom Optimal trening for å hilse på alle de nydelige vennene mine der. Jeg har shoppet i butikker vi desverre ikke har i kr.sand og kost meg masse med verdens beste og mest generøse Mette som virkelig har skjemmet meg bort denne helgen. 



Vi har kost oss med så mye god mat at jeg nesten er glad for at det kun er en liten helg jeg er her inne *ler*. Vi har laget så mye godt, og siden vi begge elsker overfyllte bord med fristende godsaker, har denne helgen vært preget av mye godteskåler, snacks og nydelige måltider. Disse jentene vet å kose meg. Pizzaen vi lagde i kveld var helt fantastisk, og jeg skal selvfølgelig dele oppskriften med dere etterhvert. 



Nå skal jeg krype under pleddet igjen og kose meg videre. Heldigvis er ikke oslohelgen min over helt enda. Håper dere har en deilig helg, og koser dere masse. 

 

Smiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Hei! jeg bare lurte på om du vet hvorfor crystaldrikkene fra proteinfabrikken har doblet seg i pris? 🙁 hadde tenkt til å bestille, men 24 stk koster jo 599,- …

    2. Hørtes helt herlig ut. Men hva er søtsakene dere spiser? Hva heter de og hvor får man kjøpt disse? Jeg er en skikkelig “søtnos” og tar med takk imot tips på “sunt” snop 🙂 Hva lager du dip’en av?
      Og gleder meg til oppskriften på pizza’n 🙂
      Kjekk blogg du har – vi har Nimue Hud felles 🙂 Derfor fant jeg deg eller Anita som legger deg ut på FB 🙂
      Ha det fortsatt fint i Oslo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg