GIVE-AWAY :D

Nå er jeg endelig på plass hos godjenta mi i Oslo. Jeg ble møtt av nydelig middag, og nå er bordet fyllt med deilige skåler med masse godt. Det er alltid så herlig å komme til Mette, hun har skapene fulle av godsaker og disker opp med så latterlig mye godt. Mmmmm. Jeg kommer til å trille hjem fra Oslo. Haha.

Nå til overskriften. Ja det stemmer dere, jeg vil vise dere alle hvor utrolig glad jeg er for at hver og en av dere klikker dere inn her på bloggen og legger igjen små fine spor etter dere. Så nå tenkte jeg å kjøre en enkel liten give-away hvor 2 heldige vinnere får et lass av deilige atkinsbarer og questbarer. Flere av dere har gitt utrykk for at dere har så lyst å smake disse deilige questbarene, med det supre næringsinnholdet. Flere har sagt at de synes det er komplisert å bestille fra utlandet osv, vel nå kan du få dem rett hjem i postkassen fra meg. I tilegg slenger jeg med 6 atkinsbarer til hver av vinnerne. 

Det eneste du trenger å gjøre er:

  • Dele bloggen min på facebooken din
  • LIKE min fb-side HER

 

Jeg kommer til å sjekke at de to jeg velger ut som vinnere har gjort disse to enkle tingene. Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet at du er med i konkurransen. Jeg trekker nemlig to vinnere fra kommentarfeltet. Konkurransen avsluttes på mandag!

Dette er kun den første av flere konkurransen og give-aways fremover, fordi dere fortjener det.  God helg – nyt og kos dere!

 

Smiiiiil Maren

 

90 kommentarer

Siste innlegg