Mandagsøkt – Bryst og Triceps

Dagens treningsøkt ble en styrkeøkt med fous på bryst og triceps. Økten ble gjennomført på Solsiden sammen med min fine treningspartner Kaja. Vi får alltid supre økter sammen, og det er utrolig trist å tenke på at om en liten uke drar Kaja fra meg og tilbake til Politistudie i stavern. Jeg skulle gitt mye for å ha denne jenta med meg på trening hver eneste uke.

Dagens økt var altså bryst og triceps, med følgende øvelser:

  • Brystpress med hantler
  • Benkpress 
  • Flies i kabel
  • Pushups
  • Triceps pushdown med tau
  • Triceps overhead med tau

 

Styrken er så som så, og kroppen føles litt reduert etter et litt for langt styrkeopphold. Uansett føles det godt å være tilbake, og jeg satser på at det ikke tar lang tid før jeg er tilbake for fullt. 

Har du trent i dag, hva stod på din treningsplan denne mandagen?

 

Smiiil Maren

10 kommentarer
    1. Ser ut til å være en utrolig god økt. Du er så fantastisk, så inspirerende og motiverende Maren! Herregud sier jeg bare – forbilde ♥ Jeg har lenge lurt på dette (og ønsker veldig at du tar det med i et innlegg); hvor lenge varer treningsøktene dine? (:

    2. Du ser smashing ut! Håper du kan komme med ett eget innlegg om hotellet og stedet dere bodde på i Kroatia 🙂

    3. Vanessa: Jeg har lagt en direkte link til hotellet på innlegget hvor jeg la ut masse små snapshots fra ferien:) Ta turen inn der å les alt om hotellet!:)

    4. I går ble det lår og rumpe for min del med blandt annet knebøy, boksbøy og glutbright me bein på stepp. I dag blir det bryst og bisceps med blandt annet benkpress! Herlige treningshverdag!:-D

    5. Karoline: i dag kjørte vi rimelig lett og fokuserte på teknikk:
      – Utfall uten vekter for å lære teknikk 16×4
      – nedtrekk 38kg 10×4
      – brystpress 14kg hantler 10×3
      – benpress 60kg 10×4
      – roing 30 kg 10×3
      – planken 45 sek x 4

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg