Tilbake til hverdagen

Jeg er tilbake i byen min, tilbake i deilige Kristiansand. Jeg er tilbake til hverdagen, og det føles godt. I skrivende stund sitter jeg på Waynes Coffee i markensgate og jobber litt. Det var ikke spesielt morsomt å åpne mailen etter en uke på ferie, men nå nærmer det seg slutten på uleste og ubesvarte mails. Jeg hadde også en kjip bunke med regninger og diverse andre ting å ta meg av. Det blir litt hyggeligere å gjøre slike nødvendige hverdagssyssler når man kan sitte på en koselige cafe å gjøre det. Solen skinner i kr.sand, og selv om det føles iskaldt for meg som kommer rett fra Kroatia med 40 varmegrader så klager jeg absolutt ikke. Jeg startet dagen med en frisk liten powerwalk rundt i næromårdet og dt føles så godt å puste i frisk kjølig luft igjen. Jeg stakk også en kjapp tur innom Solsiden treningssenter hvor jeg gikk 20 minutter på elipsemaskinen. Beina mine var takknemlige for en liten pause fra asfalt og tredemølle, selv med nye joggesko kjenner jeg at jeg må være flink til å variere kondisjonstreningen min for å ikke få vondter i både beinhinne og knær. 

Vel hjemme lagde jeg istand mat til hele familien. Det er så koselig å spise sammen på søndager, og i dag var det speilegg som stod på menyen. Enkelt, sunt, og veldig godt. 

Nå skal jeg fikse et par småting til her før jeg skal komme meg ut i det fine været og nyte den aller siste fridagen min. Som sagt så er det godt med ferie, men det kjennes rett at hverdagens melder seg med rutiner og hverdagslige gjøremål nå. Jeg har hatt min ferie, og nå jeg er klar for høsten. 

 

 

Smiiiil Maren

 


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg