Holiday-snapshots

Bilder sier mer enn tusen ord, her er øyeblikk fra en tur jeg aldri kommer til å glemme. Det fineste reisefølge, fantastisk vær, supert hotell og ubeskrivelig mange herlige minner.  Tusen takk for turen kjære Charlotte <3








Vi fløy ned med flyselskpaet flynonstop, direkte fra kristiansand til Dubrovnik. Makan til flytur sier jeg bare. Hver passasjer fikk utdelt sin egen ipad, og maten var bare helt utrolig god. jeg hadde en frisk salat som smakte som en jeg kunne laget hjemme selv, så friske gode råvarer. En deilig frukt kopp og vossvann fikk jeg også servert. Mmmm. Flyturen forsvant mens jeg satt tullet inn i et deilig pledd, med bena opp i sete (flynnstop har ekstra plass til bena) og med film på ipaden. Kan man ønske seg mer?

I Dubrovnik bodde vi på Valamar Lacroma Dubrovnik hotel. Jeg har skrevet mye om dette i tidligere innlegg, men det var så deilig der. 4 stjerners hotell som føltes som fem stjerners. Rent, pent, lyst, stort og helt fantastisk service. Hotellet hadde både spa og treningsrom. Charlotte testet ut spaet og var utrolig fornøyd, jeg testet ut treningsrommet og med unntak at det var litt få vekter var det helt supert det også. Jeg brukte ikke noe annet enn cardioapparatene uansett så for min del var det helt topp. Plusspoeng for internetttilgang og utrolig bra aircondition i fitnessrommet. Maten er en historie for seg selv. Jeg har vært på mange hoteller i mitt liv, og med den livsstilen jeg har er jeg mer enn middels interresert i maten på de ulike hotellene. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har opplevd eller hørt om lignende utvalg og kvalitet på maten enn det vi opplevde på Lacroma. Virkelig en opplevelse! Vi tilbragte mest til med bassenget, men sjøen lå like nedenfor hotellet og vi hadde et par nydelige dager der også. Alt i alt, er vi vanvittig fornøyd med både flytur, hotell og Dubrivnik generelt.

En ting er helt sikkert, hit skal jeg så absolutt tilbake. Kroatia er mitt nye favorittreisemål. 

 

Smiiiiil Maren

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg