Hvilepuls

Blir hvilepulsen min lavere nå er jeg redd hjertet stopper å slå. Hihi. Med andre ord, jeg storkoser meg på tur, og lever det late deilige syden livet fullt ut. Dagene løper fra oss, selv om vi ikke gjørt stort annet enn å nyte deilige mat, og ligge rett ut på solsenga. Dagene ser som regel slik ut: Frokost kl 10, solsenga fra 11 til 17-18, hjem å slappe av og stelle oss også ut å spise og kose oss. Dette er et liv jeg kunne blitt vant til, men samtidig kjenner jeg at det skal bli gøy å komme hjem også, jeg har jo så mye nytt og spennende vente. Ny by, ny skole, nye bekjentskaper, ny leilighet – en helt ny hverdag. Jeg får litt angst av å tenke på alt dette nye. Huff! Godt jeg har mange rolige, trygge og herlige dager igjen her nede i vakre deilige Dubrovnik. Jeg slenger med litt bilder fra kvelden i går, og dagen i dag.






Dere får holde ut med litt feriebilder denne uken, neste uke er jeg tilbake med oppskrifter, treningsøkter, og nye spennende prosjekter. Så la oss nyte denne siste sommerferie uken før hverdagen og høsten setter inn for fullt neste uke. 

 

Smiiiiil Maren


 

9 kommentarer
    1. Hallo, kom gjerne med feriesnakket selvom vi blir misunnelige..;) JEG unner deg hvertfall dette og gleder meg bare på dine vegne! Alt det nye virker kanskje skummelt nå, men med en gang du er der og har vært på skolen den første dagen kommer det garantert til å virke mye tryggere og helt riktig:) Du klarer alt du, du har hva som trengs og jeg har inntrykk av at du er en person man bare må like og får sikkert masse nye venner. Så spennende! Heia Maren!

    2. Søde Maren! Du har simpelthen sådan en fin og brun hud!! 🙂 Har du slet ingen strækmærker? Jeg er selv så ked af mine 🙁 Og jeg vil så gerne have dem til at gå væk! 🙁 Nogen tips til en flot hud? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg