Smil fra Dubrovnik

I dag hadde jeg store planer om å starte dagen med en morgenjogg, optimistisk la jeg ut på tur. Jeg kom ikke lenger enn ut hotelldørene før varmen slo mot meg som en vegg. 40 grader og stekende sol allerede tidlig på morgenen. Det var ikke sjans å jogge under slike omstendigheter. Av med singlett, og ut på rolig gåtur. Det hadde ikke vært forsvarlig å løpe i slik varme, spesielt ikke hvis man ikke er vant til det. Jeg ruslet derfor rolig i vei, og fikk meg en halvtimes tur.

Det mest positive med denne turen var at jeg ble litt kjent i området, og har funnet flere koselige små resturanter og butikker. Jeg kom også forbi et sted med en helt fantastisk utsikt. Har dere sett noe så flott? 

Nå skal jeg ikke babble i vei om det fantastiske sydenlivet til det kjedsommelige. Istede slenger jeg med noen snapshots fra dagen:




Mange av dere spør hva hotellet heter, hva det kostet, og flere slike praktiske ting omrking turen. Jeg skal lage et eget innlegg om dette med en gang jeg kommer hjem. Da skal dere gå alle tips og all info! Jeg har fått spørsmål fra flere av dere hva jeg gjør med treningen her nede. Vel jeg legger styrketreningen helt bort denne uken, også legger jeg inn litt kondisjonstrening hvis jeg har lyst, tid og overskudd til det. kroppen har kun godt av en liten “deload” uke i forhold til styrketreningen, og jeg har all verdens av tid utover høsten til å trene styrketrening, så da unner jeg meg en uke fri med den beste samvittigheten. 

Nå skal jeg hoppe inn i en kald dusj og på med finstasen. Jeg håper alt er fint hjemme, og at dere studenter nyter siste uken før skolestart, og dere som er tilbake i jobb føler det er greit å komme tilbake til hverdagsrutinene. Selv er jeg utrolig glad i hverdagen min, og selv om jeg elsker ferie så er det godt å komme tilbake til hverdagen etterpå. 

 

Smiiiiil maren


8 kommentarer
    1. Åh, du er så herlig – og kos deg så vanvittig masse på ferien din i vakre Kroatia. Ser at du allerede har fått en kjempe flott brunfarge – heldig. Nyt ferien, det fortjener du virkelig ♥ Klem fra meg – som ser så sinnssyjt mye opp til deg, Maren!

    2. AKKURAT for ett år siden bodde jeg på samme hotell! Det var SÅ deilig! Kjempeartig å se dine bilder, savner det! Har du testet ut treningsrommet og SPAet? Det var fint 🙂
      Kos deg masse!

    3. Ser heeelt greit ut liksom… Og ihvertfall når regnet høljer ned her hjemme og tordenværet har kommet og gått i over en uke! Det er veldig gøy å ta seg slike spasertturer på morningen på nye plasser, bli kjent og finne slike perler som du gjorde! Og deload er viktig, kos deg evigmasse og fyll opp energilageret!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg