Joggetur og hverdagsluksus

En ting som er super positivt med å jobbe en hel sommer, er at man setter så latterlig stor pris på fridagene når de kommer. Denne dagen har vært så herlig, og jeg har virkelig kost meg. Jeg startet dagen med en frisk tur i vakre Baneheia. Jeg har begynt å løpe med musikk igjen, etter flere måneder uten, og det gjør virkelig stor forskjell. Fy søren så deilig det er å ha musikk på ørene igjen. Grunnen til at jeg har løpt uten er egentlig bare så enektl som at jeg ønsket et annet fokus på løpeturene mine. Jeg jogget for å puste frisk luft, roe ned, få energi og senke skuldrene. Nyte stillheten og bare være. Nå derimot ønsket jeg å bygge opp kondisen min igjen, og prøve å øke tempoet litt på øktene, da er det godt å få hjelp av litt musikk. Jeg satte på et gammelt spinningprogram fra min tid som sykkelinstruktør. Jeg tok meg sel vi å le høyt på flere av låtene, jeg har så mange fantastiske minner til de låtene der. Kondisen min er virkelig ikke noe å skryte av etter en lat sommer, men jeg fikk da 40 gode minutter i skogen. jeg er strålende fornøyd med det!

Videre i dag har jeg kost meg på cafe med skjønneste Kroatiajenta mi. Vi har skravlet om turen, gått gjennom pakkeliste, sett litt på bilder og dobbeltsjekket at vi har alt vi trenger. Jeg har så reisefeber nå, sommerfuglene svirrer rundt i magen min. Lørdag drar vi avgårde, kun to små dager så er vi i paradis. *lykke*

Jeg har også vært hos verdens beste Anita på NIMUE HUD og fått prinsessebehandling. For en fantastisk service, på super kort varsel tok Anita seg til til å gjøre meg fin og ferieklar. I hele 2 timer lå seg i den myke digre stolen å ble dullet med. Hverdagsluksus på høyt nivå. Nå er brynene formet, farget, nappet og vokset, vippene er fyllt på og neglene har fått en shinings de også. Jeg er så lykkelig over å ha funnet denne fantastiske salongen. Jeg er super sær når det gjelder vipper og bryn, og krever perfeksjon. Jeg er mildt sagt en krevende kunde på akkuratt det der. Haha. Anita og Hanne på Nimue leverer hver eneste gang, og jeg er bare så fornøyd. Jeg sovnet selvfølgelig under vippebehandlingen i dag også, det er komisk altså, men det sier sitt om hvor behagelig det er. 

Nå venter en kveld i sofaen med deilig mat, litt snacks i skålene og noe godt i glasset. Nyt torsdagen kjære dere.

 

Smiiiiil Maren

 

sponset behandling

7 kommentarer
    1. Det blei kjempefint. Deilig med litt hverdags luksus. Har du mistet dine egene vipper i løpet av tiden du har hatt løsvipper? Har hørt litt forsjellig.

    2. Tonje Cathrine: Nei det har jeg ikke:) De har det helt fint under der. Hudpleieren Sjekket det i dag. Jeg bruker serum på dem hver kveld for å ta vare på mine egne vipper:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg