Frokost i en fei

Internett her i huset jobber litt i mot meg om dagen, så da får dagens oppdatering bli fra mobil. Jeg måtte le av meg selv i dag morges. Jeg gjør mitt beste for å prøve å inspirere dere med fristende, innbydende matretter av det sunne slaget, dandert på en lekker måte. I dag møtte jeg som sagt le av meg selv, for der satt jeg med to bokser og en skje i hånden. Klokken var 06.15 på morgenen og frokosten skulle gå super kjapt. Så da ble det en skje cottage cheese, og en skje skyr, en håndfull frø inn i munnen og tygge godt. Begge boksene gikk ned, i lynets hastighet. Det var verken dekorativt, delikat eller innbydende.

Jeg viser dere dette slik at ingen skal tro at jeg alltid sitter rolig ned og nyter delikat anrettede små skåler. Neida alt for ofte så er det slik som dette det ser ut. Rett fra boksen – enkelt og greit. Hihi.

I skrivende stund ligger jeg i sengen og har akkurat våkner fra en lang powernap etter jobb. Dagens treningsøkt ble avlyst, mandagen ble litt for tung i dag for denne frøkna. Så nå ligger jeg her på lading, iført joggebuksa og med en proteinbar (les tre) i hånda. Jeg fikk nemlig en pakke i posten med masse deilige barer og annet godt. Mer om dette + bilder senere.

Ha en topp mandagskveld mine fine!

Smiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Helt herlig å høre at det går litt fort i svingen for deg også til tider! Selv får jeg fremdeles bare ikke til de derre innbydende bildene av mat!! Mer trening må til!

    2. Herlig blogg du har, får alltid masse inspirasjon fra deg 🙂 kunne du delt oppskriften på den pizzaen du la ut bilde av på instagram? 😀

    3. Hei Maren. Har du noen tips til protein pulver som smaker bra. Jeg har prøvd litt forskjellig, å klarer bare ikke smaken. Håper du har noen gode tips.

    4. Lol, sukrilett faktisk. Kan ikke si det er vanskelig å være sunn nå til dags, når man fortsatt kan spise noe tilnærmet sukker. Vanskelig å være sunn på “ekte” måte, ja, man må liksom jukse litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg