Shouldershocker

Gårsdagens styrkeøkt ble en solid økt på skuldre. Jeg har valgt å kalle økten for Shouldershocker, da hele økten kun gikk på skuldre. Jeg synes det er så flott med markerte skuldre og jobber hardt for å forbedre mine.

Gårsdagens økt så slik ut:

– Skulderpress
– Sidehev stående
– Omvendt flies på benk
– Sidehev sittende
– Militærpress
– Omvendt flies i kabel
– Fronthev
– Sixways

Jeg var helt kjørt i skuldrene til slutt, og kjenner det mildt sagt godt i dag. Det er herlig når man kjenner at man får kontakt med muskulaturen og at kroppen responderer på øvelsene.

Skuldre er min favoritt-muskelgruppe å trene, på delt førsteplass med rygg.

HVA ER DIN FAVORITT?

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Uææ du er så pen! Min favoritt er utan tvil rygg! Ekstra kjekt når man klarer en ekstra pullup meir enn førre økt, fins ikkje betre følelse! Ønsker deg en fin dag!

    2. Du motiverer, Maren! Kjempeflott at du eksponerer dine jordnære verdier gjennom bloggen – du går forran som et godt eksempel for mange, unge jenter 😉 (kanskje gutter også?)
      Min favoritt er ben/glutes! Jeg bare må innom bena i hver eneste økt, så jeg skjønte ganske fort at jeg måtte dele opp i front/bak splitt ;P

    3. Så flink 🙂
      Lurer på en ting…hvor mye tar du på de forskjellige øvelsene? Tar du deg maksimalt ut i første? Hvis jeg gjør det så er jeg helt utslitt på resten…
      Klem 🙂

    4. Åh herregud, går det an å bli mer herlig enn det du er Maren? – Du aner ikke hvor mye du inspirer, gleder og motiverer leserne dine – inkludert meg! Har et spørsmål jeg har lurt på lenge – og håpte du kunne ta det med i et eller annet innlegg (eller alle) – om hvor lenge en treningsøkt varer for deg? Kunne du ikke begynt med at når du skriver ned øvelsene du gjorde under økten, så skriver du under hvor lenge hele økten varte? Er ganske så nysgjerrig 🙂 Stå på ! ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg