Earlybird

God morgen hjerter

Her er dagen i gang for lengst. Det er mandag, og det betyr ny arbeidsuke står for tur. Jeg har allerede vært oppe en stund, og kost meg med en kjapp frokost her ute på verandaen. Det føles litt tidlig å spise frokost allerede kl 06, men skal man fungere gjennom en hektisk dag så trenger kroppen påfyll.

Jeg ville bare titte innom å ønske dere en fantastisk ukestart. Enten om dere jobber eller har fri så håper jeg dere får en nydelig mandag. 

Make the best of it <3

 

Smiiiil Maren

1 kommentar
    1. Hei! Jeg bare lurer litt, hvordan er søvn rutinene dine? Jeg vet jo det at trening og søvn har nye med hverandre og at man trenger ganske mye søvn for å fungere gjennom en dag, så når legger du deg i ukedagene og når står du opp i ukedagene? Når legger du deg i helgene og når står du opp i helgene? Og kan du kanskje lage en morgen rutiner video eller lignende? Beklager hvis dette ble litt mye men jeg bare elsker bloggen din<3:*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg