Kosetorsdag

Endelig hjemme fra jobb, og endelig helg! Det har vært en lang arbeidsuke med mange utfordringer, så jeg kjenner i hele kroppen at jeg er klar for helg nå. Et tungt hode og en litt sliten kropp resulterte i treningsfri i dag. Jeg har fri hele helgen, og tenker at jeg heler putter inn et par super-økter der. Istede dro jeg innom butikken og kjøpte med meg masse godt.

Dette er min favoritt mat nå på sommeren:

  • Vannmelon
  • Bringebær
  • Epler
  • Nektrainer
  • Jordbær
  • Cottage cheese
  • Skyr
  • Vanilje yogurt

 

I tilegg har jeg valnøtter, macademia og cashewnøtter her hjemme som jeg skal ha til. Det blir flere runder med frisk frukt, og meieriprodukter, toppet med nøtter, litt musli og kanel/sukrin. Så enkelt og så godt. Føler jeg spiser dessert! Mmmmm. Vannmelonen og halve jordbærkurven er allerede borte. nam nam! 



I dag er huset tomt og jeg har hele kvelden for meg selv. Jeg tenker å ta et langt bad, ta på meg den mykeste joggebuksen jeg finner og krype opp i sofakroken med en god film. Har dere noen filmer å anbefale? Jeg tenker i sjangeren feelgood jentefilm. 

 

Smiiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Åh, du er så vanvittig herlig Maren – du aner ikke hvor mye jeg faktisk ser opp til deg! Det ser ihvertfall ut til at du storkoser deg nå i sommer, som den smilende og livlige jenta du er. Jeg selv elsker å hoppe i deilige koseklær etter en sprek dag/uke, sammen med noe godt og sunt å spise, og en skikkelig fin feelgood-jente film. Filmene til Nicholas Sparks er alltid en vinner – søte, feelgood, kjærlighetsfilmer! Finn din favoritt blant hans filmer (se trailere på youtube ?) – kos deg da søta ♥

    2. Lisa: Det tenker jeg at er tull og tøys! Selv spiser jeg 5-8 frukt i løpet av en dag, og har aldri lagt på meg et gram av det! Jeg vet dette er omdiskutert, men nå spurte du om min mening, og min mening er at frukt er helt supert!! Spis i vei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg