Vippefin hos Nimue Hud

Jeg er som dere vet hjemme på sørlandet hele sommeren, og jeg måtte derfor finne en vippedame her i Kristiansand, som var like dyktig som min fantastiske vippedame i Oslo. Jeg har letet lenge, og testet flere, men nå har jeg altså funnet en super dyktig hudpleier. Hun heter Hanne og jobber hos NIMUE HUD midt i sentrum i Kristiansand. Nærmere bestemt Festningsgata 34. For dere som er kjent i byen, så ligger salongen under Capillo frisør. 

Nimu hud bruker en type vipper jeg ikke har funnet noe annet sted. De er super myke og jeg kjenner ikke at jeg har dem på. De er myke å gode å ta på, og sitter perfekt på. Jeg har tidligere reagert med hevelse og røde øyne etter behandling på andre salonger, noe som er litt frustrerende og leit når jeg er vant til å sovne under vippebehandling vanligvis. På fredag var jeg hos Nimue hud og tror dere ikke jeg sovnet som en stein i stolen, mens flinke Hanne fikset nydelige vipper på meg. 

Sjekk ut NIMUE HUD facebookside HER for priser, tilbud og timebestilling. Jeg anbefaler Hanne på det sterkeste, endelig har jeg funnet min vippedame <3

 

Smiiiiil Maren

4 kommentarer
    1. Hva heter hun som vanligvis legger vipper på deg i Oslo? Og hvor ofte fyller du på og må du ha nytt sett hver gang eller holder det med påfyll?
      Ble mange spm på en gang 😉
      Forresten, kommer pizzaoppskriften snart? Namnam…

    2. hvordan går det med trening og svetting + vipper? og når du dusjer/bader? har veldig lystt til å ta selv, men trener 3 ganger dagelig og vet at de ter mye svetting ute å går så jeg vet ikke om de vil tåle det…

    3. Maria: Du trenger overhode ikke å bekymre deg for trening og svette når du har vipper på. Spør du meg er dette kun en fordel, da du aldri opplever mascaragris og mørke ringer etter trening. MEN, dette kommer helt ann på hvor dyktig hudterapeuten er. Jeg har sett ekstremt ille tilfeller hvor du ikke engang ser hvilken retning vippene ligger. Med andre ord: legger din hudterapeut for lange eller for tykke vipper enn det du egentlig skal ha, kan utfalle bli dårlig.
      Jeg legger vipper selv og en regel er at extensions skal være 30 % lengre enn dine egne – kanskje litt mer dersom du selv vet at du har sterke nok vipper. Etter dusjing/ bading bør du gjerne gre dem med en børste som hudterapeuten gir deg etter behandling. Tok selv vippeextensions idag og skal på ferie om en uke hvor jeg både skal bade og trene i to hele uker 🙂

    4. maria: helt enig med anonym under her! Det går helt fint. Jeg har badet i sjøen med mine flere ganger nå – null problem! Svette og dusj går også helt fint. Jeg unngår å gni meg hardt i øyene, det kan være smart å unngå:) men vann i seg selv er ikke noe problem:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg