Endelig helg

Litt sen oppdatering fra denne kanten, dagen har løpt i fra meg. Nå har jeg så mye å oppdatere dere på, at jeg vet sannelig ikke hvor jeg skal starte. Spennende pakker har ankommet, nye fantastiske produkter har blitt oppdaget, nydelig mat har blitt laget, og en nydelig morgentur rundt vakre Odderøa har blitt unnagjort. Jeg får dele dette opp litt slik at det ikke blir alt for mye på en gang her. Produktene og pakkene får vente litt, da det gjenstår litt testing enda – med gled dere! Innholdet i pakken som i dag ankom i posten skal jeg vise dere litt senere. Dere som følger meg på facebook siden min HER ,vil nok få en sniktitt på dette allerede i kveld.

La oss starte med dagens morgentur som ble unnagjort unormalt tidlig grunnet jobb. Solen stråler fremdles her på sørlandet, og da finnes det ikke noe vakrere enn å gå tur langs havet på Odderøya. Jeg trasket ytterkant rundt hele, og nøt utsikten rett til havs. Kun hav så langt øyet kan se! Jeg smiler hele veien på denne typen turer, jeg føler meg så priviligert og heldig som har en kropp som fungerer og at jeg har muligheten til å gå slike morgenturer. Fy søren så herlig! Sola i fjeset, og med svette i øynene var det sannelig ikke lett å få et normalt bilde, men jeg skal da ha for forsøket. Hehe.

Det er så godt med sommer, for selv om man jobber så er ettermiddagene/kveldene lange, lyse og varme. Det gjør at man kan nyte litt bryggekos og bading likevel. I ettermiddag har jeg kost meg hos søte Charlotte på Flekkerøya. Vi har solt oss, badet litt, spist frisk frukt og kost oss. Jeg fikk tøffet meg litt i badetrappen før badet, med et par kjappe dips. Dette finnes det film av, vi får se om jeg er tøff nok til å dele den senere. *smile* Jeg smiler også litt av bildet hvor jeg sitter å holder rundt meg selv, på den måten “forsvinner” bikinien min, og jeg ser rett og slett helt naken ut. Haha!

Vel hjemme ventet grillings med familien. barbequemarinert kjøtt, oljegratinerte poteter med havsalt og en diger salat. Måltidet ble spist utendørs i sola. Duggfrisk hvitvin og sitronvann smakte ekstra godt i varmen. 



Nå skal helgen bare nytes, skuldrene senkes og godteposen åpnes. Hihi. Vi sitter fortsatt ute, og jeg kjenner at dette blir en deilig kveld.

Nyt helgen fine dere, og følg med for spennende oppdateringer fremover!

 

Smiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Å så helig der er som har sol og fint vær 😀 Blir så misunnelig når jeg ser alle bildene fra der nede når vi har sånn drittvær her i nord 😛 hehe
      Kos deg videre i godværet og helga 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg