Årets første bad

Den kjipe formen fra i gårsdagen ble som blåst bort da jeg ankom vakre Flekkerøya sammen med søte Charlotte. Familien til Charlotte har et nydelig sommerhus der ute og i dag har vi tilbringt hele dagen på brygga. Vi har solt oss, spist deilig mat, grillet, lest blader, skravnlet, ledd og kost oss. Det beste med hele dagen var at jeg har endelig fått tatt sommerens første bad i sjøen!! Det var en kald, men forfriskende opplevelse. Denne dagen har bare vært så fin, og jeg sitter her nå med saltvannshår, solbrente skuldre og et smil om munnen. Jeg elsker sommer på sørlandet <3


Nå skal jeg straks hoppe i dusjen og skyllde av meg saltvann og solkrem. I kveld blir det mer grilling og kos med fine mennesker.  Jeg lar alt av trening vente til i morgen. Søndag er hviledag, dagen for å lade batteriene og fylle opp energilagrene til en ny og sporty uke!! Hvordan har dagen deres vært ?? Jeg håper det er sol og sommer der dere befinner dere!

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Hei! Hvem har utbytte av å spise proteinpulver? Synes “alle” spiser det om dagen, og det er så utrolig mange oppskrifter som inneholder det. Er det kun for de som trener veldig hard styrke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg