Komplett sommerlykke

I går hadde jeg den ultimate og mest perfekte sommerdagen jeg kan tenke meg. Dagen var så bra, og inneholdt så mye fint at jeg rett og slett ikke rakk å oppdatere bloggen. Når jeg jobber så tett hele uken, føles helgene som en mini-ferie. Når vi i tilegg får 26 grader og sol strålende sol fra skyfri himmel – da er sommerlykken komplett. 

Jeg startet dagen med en deilig frokost med eple, bringebær, cottage cheese, musli, skyr og toppet det hele med bjørnebær. Mmmm. Etter frokost var det ut på en liten powerwalk rundt i nærområdet, i ført en knall blå kort tights og singlett var det en herlig måte å starte den varme sommerdagen på.

Jeg dro innom butikkem og handlet med meg alt man trenger til en super picknik-lunsj. Handlekurven bestod av kenkkebrød, diverse pålegg, frisk frukt og bær, iskaffe, iste, og andre godsaker. Atkinsbarer fra gårsdagens pakke ble også med, i tilegg til masse blader, og aviser. Resten av dagen ble tilbringt utendørs i solsteiken. 

Kvelden i går var magisk ? ingen andre ord er dekkende!! Odderøya live med både David Guetta og Avicii. Kvelden startet med vinkos i en stor hage med masse herlige mennesker, før turen gikk ut til Odderøya. Kan du se for deg synet og ikke mins følelsen av mange mange tusen hoppende mennesker, som gir seg totalt henn til musikken? For en fantastisk kveld, for en bra konsert og for en komplett sommerdag. *lykkesukk* 

I dag har jeg det ikke like bra som i går, for å si det slik! Denne dagen blir det skjærgården som gjeler. Saltvann, grillmat, is, sol og masse frisk luft er oppskriften på å fikse denne post-festival-formen. Ha en nydelig dag i solen mine fine. 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer

Siste innlegg