Fredags-update

Denne fredagen startet jeg med trappeløp. Det er nesten 14 dager siden sist, og det blir garantert 14 dager til neste gang. hehe. Fy søren så tungt det er med intervaller i trapper.

Økten min så slik ut:

  • Gå i godt temo i 10 min
  • 10 ganger opp trappen
  • Jogge rolig hjem, ca 15 minutter. 

 

En fin økt på ca 35 minutter som ble avsluttet med en god uttøyning hjemme i hagen. På vei hjem kom jeg over svanemor med små søte svanunger. Forrige uke traff jeg rådedyr med små unger. Sommer på sørlandet byr på et rikt dyreliv må jeg si. *ler*

I dag har jeg jobbet på FIN, en klesbutikk i byen. Jeg stepper inn der innimellom for å hjelpe til. I dag fikk jeg super koselig besøk av søte Charlotte & Sara, lille Chanel var også med. Vi koste oss på benken i sola utenfor butikken. Jeg har sagt det mange ganger, men jeg er så lykkelig over å være hjemme i Kristiansand hos jentene mine. 



Nå er det taco og fredagskos som stå på planen! Nyt helgen og kos dere.

 

Smiiiiil Maren

19 kommentarer

Siste innlegg