Drømmekroppen

Hva er drømmekroppen for deg? For meg er nok drømmekroppen en sterk, sunn kropp, med en stolt holdning. En kropp som fungerer optimalt! I mine øyne betyr det at den er sterk, men samtidig smidig, muskuløs, men samtidig feminin. En solid og trent kropp som tåler livets belasninger. Min drømme kropp er en kropp jeg kan stole på, som jeg vet vil bære meg gjennom hele livet, gjennom fysiske utfordringer, en eventuell gravditet og senere alderdom. En kropp som fungerer

For meg er nok begrepet drømmekroppen litt todelt. For på den ene siden er det dette med optimal funksjon som nevnt over, på den andre siden er det det rent visuelle. Det overfladiske, kun det øyet ser. Her er min drømmekropp en kombinasjon har det harde og det myke. Definert musklatur på en smidig og veldreid kvinnekropp med former. En kropp som oser av vitalitet og styrke. Her har jeg samlet bilder av noen av de flotteste jentene jeg kan tenke meg. Detter hva jeg kaller powergirls.

Hva som er drømmekroppen er så individuelt og jeg synes derfor det er så morsomt at PROTEINFABRIKKEN har kjørt i gang en helt rå konkurranse hvor de skal kåre nettopp drømmekroppen. To vinnere blir kåret, en gutt og en jente. Synes du selv at du har drømmekroppen, eller kjenner du noen du synes fortjener denne tittelen? Da må dere slenge dere på konkurransen. Bort med jantelov og vis frem din drømmekropp! Premien er hele 15.000 kr og sportsernæring til en verdi av 6.000 kr!! Kom igjen dere, ikke vær beskjedne! Legg bort alt av fordommer og tanken om at du ikke er bra nok – visst søren er du bra nok!! Vis frem hva du har jobbet for, tørr å vise verden hvor flott du er!

Meld deg på HER!!

<a title="pfdrømmekropp" href="/%20%20%20″ target=”_blank”>

Jeg vil så gjerne se bidragene deres, og bli inspirert av alle dere POWER-GIRLS & BOYS der ute! Så dersom du melder deg på konkurransen må du legge igjen en link her i kommentarfeltet så jeg kan inn å se på bildene deres. Premien er jo helt fantastisk, og jeg kjenner jeg virkelig blir gira over denne konkurransen! 

 

Smiiiil Maren 

I sammarbeid med proteinfabrikken

7 kommentarer
    1. Jeg syns det er UTROLIG synd at Proteinfabrikken tar initiativ til en slik konkurranse og at du velger å reklamere for den! Ja, du snakker om en funksjonell kropp, men det dette i bunn og grunn er er brennstoff til bålet for KROPPSPRESS, kroppspress og atter kroppspress!!!! Den perfekte kroppen, virkelig? Det er skammelig at noen stiller seg i en posisjon med rett til å si hvem som har en fin kropp og ikke!! Når ble verden egentlig så overfladisk?!?! HVORFOR må alt dreie seg om utseende???????

    2. Jeg tror og håper vi vil får se mange ulik “drømmekropper”. Det kan være både lurt og sundt nå som det er så mye fokus på kropp. Det hadde vært flott å både unge og eldre kropper / smale og runde / med og uten markert muskulatur – for hva vi forbinder med drømmekropp er høyst individuelt – håper mange “hverdagsmennesket” stiller opp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg