Oslo update

Det er litt merkelig å være tilbake i Oslo. Ja jeg bruker ordet merkelig, fordi det føles faktisk litt rart  å være her igjen. Jeg har vært borte i rett under tre uker, men mye har endret seg på den tiden. Kristiansand er en roligere by, tempoet er lavere og bymiljøet er mindre hektisk. jeg stod på Oslo S i går, og så på mylderet av mennesker. jeg følte meg plutselig som en fremmed i egen by. Heldigvis gikk dette fort over, og nå storkoser jeg meg! 



Dagen i går ble brukt sammen med gode venner. Det er så godt å se oslogjengen min igjen, og smilet går virkelig hele veien rundt her. Vi lagde nydelig mat og koste oss masse!  Jeg rakk også en liten shoppingrunde i går. Oslo har noen butikker kr.sand ikke har, og da er det viktig å titte innom dem nå som jeg har muligheten. Jeg var bla innom Anton sport og kjøpte hele to par sko. Jeg trengte nye løpesko, og fant i samme slengen et par uber kule leopardmønstrede nike´s. Kule eller hva? 

I dag skal jeg nnom fantastiske super nature – som jeg virkelig savner Kr.sand. jeg er tom for både afa-alger, og annet super-snacks så nå må lagrene fylles opp igjen. Ellers blir det nok tid til en treningsøkt også inn mellom tre planlagde cafe-dater. Jeg har kun mulighet til å være i Oslo i to dager, og da må man prøve å klemme inn en lite gjensyn med alle de jeg er så glad i her, og besøke alle stedene jeg virkelig savner. Nå må jeg opp av sengen og komme meg i gang her. Jeg håper dere nyter helgen alle sammen! Mer fra denne kanren senere i ettermiddag. 

 

Smiiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg