Solid styrkeøkt og salg hos Proteinfabrikken!

I dag er jeg stolt av kroppen min! Jeg er stolt av den evne til å prestere, selv under mindre behagelige forhold. Som nevnt i forrige innlegg har jeg så og si ikke sovet overhode i natt, og det sier seg selv at formen blir ikke akkurat spenstig og energisk av slik. Jeg har valset rundt som en zombie, og følt meg helt utenfor min egen kropp. Etter en koselig time med kaffe og skravling på cafe, tok jeg turen innom solariumet. Jeg la meg ned, og våknet en halvtime senere i et mørkt og kaldt solarium. Mobilen min lå like ved min side, og selv ikke ringelyden fra den hadde vekket meg. Denne lille halvtimen i solarium snudde opp ned på formen min, og gav meg plutselig både overskudd, godt humør og energi. Jeg utnyttet dette og tok turen til Solsiden PTsenter i Kr.sand sentrum. 

                                                     Tights fra Better Bodies  //   Topp fra Nike

Hvem skulle tro at dette ble økten jeg økte på samtlige øvelser, og hadde en av mine beste styrkeøkter på lang tid? Når jeg sier solid og god styrkeøkt så mener jeg en økt hvor kroppen responderer på belastningen, jeg får tak i den muskulaturen jeg forsøker å nå med den aktuelle øvelsen. Dette var en slik dag! Jeg har sammen med Thomas Falkum, som driver Solsiden PTsenter, endret litt på treningsopplegget mitt, og nå funker det virkelig helt optimalt. Jeg har redusert på antall øvelser, og redusert ned splitten slik at jeg kun har to ulike programmer. Dette var helt nødvendig da jeg skal jobbe så mye i sommer at tiden ikke strekker til. Det er fysisk umulig for meg å gjennomføre fire-fem styrkeøkter + kondisjonstrening hver uke, i tilegg til full jobb, blogg og sosialt liv. Nå har jeg altså en to splitt, hvor jeg enkelt og greit deler kroppen inn i overkropp og underkropp. Jeg har brukt tid på å sette opp mitt nye program, og vil gjerne teste det ut litt før jeg deler det med dere. Alle øvelsene, repetisjoner, sett og film av øvelser vil selvfølgelig bli lagt ut etterhvert. 

I dag kjørte jeg:

  • Nedtrekk 
  • Pullups
  • Skulderpress
  • Sidehev
  • Brystpress
  • Flies i kabel
  • Biceps/triceps i supersett

 

Til slutt må jeg dele en super nyhet med dere. Min fantastiske sponsor Proteinfabrikken har nå 30% på alt av proteinprodukter! Sjekk ut tilbudet HER!!  Dette er jo genialt, løp og kjøp sier jeg bare. Tilbudet varer kun frem til 3 juli! Her er tre av mine proteinfavoritter hos proteinfabrikken:

  1. Proteinpulver sjokolade Enkelt og greit et bra proteinpulver med bra næringsinnhold og smak.
  2. Proteinpulver skogsbær og vanilje Jeg har alle smakene av dette, og synes alle er nydelige. Jeg liker godt dette nå om sommeren
  3. Proteinpulver Cocoa Mucha – Vanvittig god smak!

 

Nå skal jeg kose meg med Taco og frisk sommerdessert sammen med familien. Solen stråler i kristiansand, og livet smiler 🙂

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Det er så SUPER DIGG når alt bare klaffer, og spesielt når man tenkte at det kanskje ikke helt var dagen for det! hurra for en god treningsøkt!:-D

    2. Du ser bare helt VaVaVom ut! Herlighet, for en fantastisk kropp du har jobbet deg til 🙂 Klarer ikke forestille meg hvor mye jobb og planlegging du må ha lagt inn i dette, men jeg skulle ønske jeg kunne knipse med fingrene og vips – se ut som deg 🙂
      Jeg fikk også mail om salget/tilbudet til proteinfabrikken og klarte å bruke nesten 1900,-….. uææææ…. men jeg vet at det vil være verdt det i lengden! Fikk gode tips og råd av hun ene som jobber der og gleder meg til pakka kommer på døra 🙂

    3. Fantastisk jente, flott kropp OG et supert antrekk! Desverre bare en ting som kan kjøpes for penger, hehe – kan du poste link til tightsen og toppen??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg