Topptur og friskt mellommåltid

Jeg droppet trappe-intervaller til fordel for en fantastisk topptur opp til toppen av vakre Ravnedalen. Når været er så bra som dette så finnes det ikke noe bedre enn å komme seg opp i høyden, og nyte utsikten. Det er ikke lange turen opp, med det er fryktelig bratt og veien opp er utfrodrende.  Vel oppe på toppen tok jeg en velfortjent pust i bakken , før jeg klatret forsiktig ned igjen, og jogget rolig hjem. En super start på dagen. 

Vel hjemme ventet et raskt, men utrolig smakfullt etter-treningsmåltid. Jeg startet med musli i bunn, så litt eplebiter, en skyr og en boks med cottagecheese, deretter tilsatte jeg jordbær kuttet i små biter, og toppet det hele med en yoplait vanilje yogurt og musli igjen. Kanel og hakkede valnøtter kom også på etter bildet ble tatt.  Frisk og godt påfyll etter tur. 

Resten av dagen har jeg tilbragt ute i solen iført bikini og med Harry Hole som underholdning. Friske jordbær og duggfisk funlight som snacks. Mmmm. Jeg har også forsøkt meg på å lage min egen sunnufiserte iskaffe. Den ble fantastisk god, og oppskriftes deles selvfølgelig med dere senere. Jeg skal bare få tatt litt bilder av prosessen og det ferdige resultatet så legger jeg det ut så fort som mulig. 

Håper solen stråler hos dere alle sammen. Jeg ønsker dere en herlig torsdag, snart er det helg! Jeg forsøker å få til en Oslotur i helgen, da jeg har et par ting som må fikses i leiligheten, og savnet etter alle mine fine oslofolk er fryktelig stort!

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. hva er det som frister mest viss du skal seie ut? spiser du fast food som pizza, mcdonals eller en pølse?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg