God morgen

Det er som om jeg kan føle på kroppen at det er fint vær, og da automatisk våkner tidlig. Da jeg tittet ut av vinduet like over kl 07 i dag morges så strålte sola fra skyfri himmel og jeg kunne kjenne at den varmet allerede. Fantastisk start på dagen! I går hadde jeg totalt treningsfri, ikke så mye som en rusletur på denne jenta nei. Dagen gikk med til jobb, og total avslapning på sofaen. Det er helt topp å trene hardt og spise sunt, så lenge det er rom for kos, avslapning og utskjeielser også. Balanse er stikkordet, og uten hvile/restitusjon så fungerer ikke kroppen optimalt. Jeg gav derfor meg selv totalt fri i går, og gjorde i grunn ikke stort annet etter jobb, enn å ligge i vannrettstilling på sofaen. Det får jeg utelling for i dag, jeg våknet opplagt, lys våken og fit for fight! 

Nå venter en god frokost og et par kopper kaffe før jeg skal en liten tur på trening, jeg kjenner at jeg er lysten på en runde i trappene i dag. Hehe. Resten av dagen blir fylt med soling, grilling, lese ukeblader og bare nyte finværet. Det er full jobb igjen i morgen, så man får utnytte dagen. 

 

Smiiiil Maren


 

3 kommentarer
    1. Wooooho! Herlig å høre at du lytter til kroppen, og får uttelling for det! Supha! Og en slik dag høres bare helt herlig ut! Produktiv, men bare ikke fysisk aktiv, man kan like det altså!!:-D Ha en strålendes dag, og nyyyyt den til sitt fulle!:)

    2. Nettopp hatt en 6 km rolig joggings og det ga virkelig overskudd og energi ! Da blir det lettere å gå på jobb i ettermiddag ^^ nyt solen til det fulle 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg